قیمت اشتراک +GTA افزایش یافت

شرکت راکستار اعلام کرد که قیمت اشتراک +GTA به صورت ماهانه افزایش یافته است. پیش از این، قیمت اشتراک این سرویس 6 دلار – 6 یورو – 5 پوند بود.

هم اکنون قیمت این سرویس به 8 دلار- 8 یورو – 7 پوند رسیده است. این تغییر نشان‌دهنده افزایش 33 درصدی قیمت در آمریکا و اروپا و 40 درصد در بریتانیا است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


قیمت اشتراک +GTA

سرویس +GTA فقط به صورت ماهانه قابل اشتراک است و شامل بازی‌هایی نظیر GTA Trilogy، GTA: Liberty City Stories، و GTA: Chinatown Wars، به همراه Red Dead Redemption و بسته‌های الحاقی آن است. همچنین پیش‌بینی می‌شود بازی‌های Bully و L.A. Noire تا پایان سال جاری به این مجموعه اضافه شوند.

قیمت اشتراک +GTA

این خبر در حالی منتشر شد که شرکت «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts) نیز به تازگی از افزایش قیمت اشتراک سرویس EA Play خود خبر داده است. سرویس +GTA که از مارس 2022 فعالیت خود را آغاز کرده، به اعضای خود امکان دسترسی به چندین عنوان محبوب «راکستار» را می‌دهد. علاوه بر این، بازیکنان GTA Online از مزایایی نظیر پول نقد اضافی، اتومبیل‌ها، آیتم‌های تزئینی و رویدادهای انحصاری بهره‌مند می‌شوند.

زمانی که شرکت «راکستار» از این سرویس رونمایی کرد، بسیاری از طرفداران عصبانی شدند. آن‌ها تصور می‌کنند که این سرویس در ِآینده نسخه‌های جدیدتر این بازی را زودتر از دیگر مشترکین در اختیار کاربران قرار می‌دهد. آن‌ها معتقدند که «راکستار» همچنان سعی دارد تا از بازی GTA V پول بیشتری در بیاورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی افزایش قیمت سرویس +GTA چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *