تریلر فصل دوم سریال Outer Range منتشر شد

چندی پیش تریلر فصل دوم سریال Outer Range محصول استودیو «آمازون پرایم» با بازی «جاش برولین» به عنوان نقش اصلی به طور رسمی منتشر شد.

تریلر فصل 2 سریال Outer Range محصول استودیو «آمازون پرایم» به انتشار رسید. این در ژانر درام، علمی تخیلی و وسترن ساخته شده و چیزی برای ترس است؛ اما تریلر Outer Range باعث می‌شود به نظر برسد که این چاه ممکن است به تمام دعاهای خانواده «ابوت» پاسخ دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فصل دوم سریال Outer Range

فصل اول Outer Range طوری به پایان رسید که «رویال ابوت» با بازی «جاش برولین» درک عمیق‌تری از گودال بی‌انتها در مزرعه‌اش به دست آورد و فهمید که چگونه می‌تواند به او کمک کند تا خانواده از هم پاشیده‌اش را دوباره متحد سازد. به خاطر حفره بود که او توانست مشخص کند «آتم» با بازی «ایموژن پوتس» واقعا کیست.

تریلر فصل جدید Outer Range نشان می‌دهد که در فصل 2 شاهد تغییر رابطه این دو نفر خواهیم بود، زیرا خانواده «ابوت‌» به طور جدی به جستجوی «امی» با بازی «الیو ابرکرومبی» می‌پردازند که در آخرین فصل ناپدید شد.

تشخیص اینکه آیا افراد دیگری غیر از «رویال» و «آتم» می‌دانند چه اتفاقی برای «امی» افتاده، دقیقا کجا یا چه زمانی ممکن است رفته باشد، دشوار است؛ اما از آنجایی که «سلیا» با بازی «لیلی تیلور» مایل است حرف‌های آن‌ها را بشنود درمورد اینکه حفره نوعی دریچه در طول زمان و مکان است، به نظر می‌رسد که فصل دوم Outer Range قرار است حتی سنگین‌تر به داستان علمی تخیلی جذاب خود بپردازد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فصل دوم سریال Outer Range چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: theverge


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *