نسخه اندروید Spider Man Miles Morales توسط یک طرفدار منتشر شد!

یکی از طرفداران پروپاقرص مرد عنکبوتی و بازی‌های اسپایدرمن به‌تازگی بازی Spider Man Miles Morales را برای اندروید منتشر کرده است.

مرد عنکبوتی یکی از محبوب ترین شخصیت های ابرقهرمانی است که در سراسر جهان محبوبیت دارد. بنابراین، امروز ما اینجا با یکی از بهترین بازی‌ها برای همه شما هستیم تا تجربه بازی واقعی با این ابرقهرمان را داشته باشید.

بازی Spider Man Miles Morales

اندروید Spider Man Miles Morales

بازی Spider Man Miles Morales
تریلر بازی Spider Man Miles Morales, اندروید Spider Man Miles Morales

دانلود بازی Spider Man Miles Moralesm

مشخص نیست آیا سونی اجازه باقی ماندن این بازی را خواهد داد یا خیر؛ اما این بازی در نوع خود زیبا به نظر می‌رسد. بازی مایلز مورالس یکی از موفق‌ترین نسخه‌های فرعی از مجموعه Spider-Man است و فروش شگفت‌آوری داشت و حال راه تازه‌ای برای تجربه این بازی پیدا شده است.

بازی Spider-Man: Miles Morales برای موبایل در واقع پروژه‌ای اولیه برای استودیو yPER بوده که به دلیل عدم حمایت دیگر توسعه‌دهندگان، یکی از آن‌ها مجبور به ادامه و انتشار آن به تنهایی شده است.

کانال یوتیوب R-User Games تائید کرده است که بازی Spider-Man: Miles Morales برای اندروید یک پروژه مستقل از سونی و استودیو اینسامنیاک گیمز است. البته این گفته به معنی رعایت حقوق کپی‌رایت نیست و احتمال حذف بازی در روزهای آینده وجود دارد.

تریلر بازی Spider Man Miles Morales

برای افرادی که می‌خواهند نسخه موبایل بازی اسپایدرمن مایلز مورالس را امتحان کنند؛ تماشا تریلر کافی خواهد بود. همان‌طور که می‌بینید گرافیک بازی با نسخه پلی استیشن 5 قابل‌مقایسه نیست و شهر نیویورک توسط برج‌های مکعب شکل خلق شده است و اگرچه شباهت زیادی به بازی اسپایدرمن دارد؛ اما تفاوت‌ها واضح هستند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازی Spider Man Miles Morales سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


5 thoughts on “نسخه اندروید Spider Man Miles Morales توسط یک طرفدار منتشر شد!

  1. شایعه و دروغ هستش حجم بازی روی کنسول پلی 4 بیشتر از 60 گیگ هستش
    بعد این بازی برای گوشی منتشر شود!
    فقط حجم یک آپدیت بازی بیشتر از 8 گیگ بود

  2. سلام یک برنامه معرفی میکنم حتما از فروشگاه پلی نصب کنید .
    توی بخش سرچ بزنید پلی پاد بعد یه برنامه میاره به اسم موگول …….. عکسش یه کلیه بیضی زرده که زیرش دسته بازیه اونو دانلود کنید بعد از دانلودش میتونید اسپایدر من مایلز رو با جی تی ای وی رو به صورت رایگان بازی کنید و یه نکته این برنامه‌هیچ فشاری به گوشی نمیاره فقط نیاز به نت قوی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *