بهترین سایت های دانلود بازی اندروید و آیفون ؛ محبوب ترین ها را بشناسید

در نوشتار بهترین سایت های دانلود بازی اندروید و آیفون تمام سعی ما بر این بوده که برترین سایتهای دانلود بازی اندروید را برای شما معرفی کنیم.

در ادامه با فیگار بمانید تا برای شما چند تا از بهترین سایت های دانلود بازی اندروید ایرانی را نام ببریم. در ضمن شما می‌توانید از طریق برچسب راهنمای خرید محصولات گیمینگ به بروزرترین قیمت‌ها و راهنماهای خرید در بازارهای ایرانی و جهان دسترسی داشته باشید.

بهترین سایت های دانلود بازی اندروید و آیفون

محبوب ترین ها را بشناسید

بازی با گوشی سرگرمی مورد علاقه کاربران بزرگ و کوچک است. از این رو در این مطلب چند مورد از بهترین سایتهای دانلود بازی موبایل را معرفی کرده‌ایم:

بهترین سایت های دانلود بازی اندروید و آیفون
بهترین سایت های دانلود بازی اندروید و آیفون

البته این نکته را باید مد نظر قرار دهید که این صفحه بروز رسانی خواهد شد و سعی می‌کنیم تمامی سایت‌هایی که جزو محبوب‌ترین و بهترین سایت های دانلود بازی اندروید هستند را خدمتتان معرفی کنیم.

بسیاری از سایت‌های دانلود بازی در این فهرست نسخه پولی بازی‌ها را به صورت مود شده ارائه می‌کنند. به یاد داشته باشید که نصب این نسخه از بازی‌ها علاوه بر ضربه به تولید کننده، می‌تواند برای گوشی شما ناامن باشد. در نتیجه پیشنهاد می‌شود برای تجربه بی‌نقص و به منظور حمایت از سازندگان، بازی‌ها‌ را از روش قانونی تهیه کنید.

وب سایت فارسروید

بهترین سایت های دانلود بازی اندروید و آیفون
بهترین سایت های دانلود بازی اندروید و آیفون

اولین وب سایتی که باید آن را برای شما معرفی کنیم و توجه ویژه‌ای را به آن داشته باشیم و جزور یکی از بهترین سایت های دانلود بازی اندروید ، می‌باشد، وب سایت فارس روید است که امکان ندارد بازی‌ای در گوگل سرچ کنید و این وب سایت را نبینید. به طور میانگین فارس روید روزانه 20 بازی جدید اندروید را منتشر می‌کند که همگی را با جزئیات کامل، بهمراه تریلر منتشر می‌شوند.

https://www.farsroid.com

سایت و اپ کافه بازار

بهترین سایت های دانلود بازی آیفون
بهترین سایت های دانلود بازی آیفون

اپلیکیشن کافه بازار امکان دانلود سریع و مستقیم آرشیو کاملی از بازی‌های ایرانی و خارجی را برای میلیون‌ها کاربرش فراهم کرده است. این اپ بازی‌های موبایل (بهترین بازی های اندروید آفلاین 2022 و بازی های اندروید آنلاین 2022) را بر اساس ژانر، محبوبیت و تعداد دانلود و نصب مرتب می‌کند. امکان پرداخت آنلاین برای خریداران عناوین پولی نیز فراهم شده است.

https://cafebazaar.ir/app

وب سایت پی سی پلاس

بهترین سایت های دانلود بازی آیفون و اندروید
بهترین سایت های دانلود بازی آیفون و اندروید

دومین وب سایتی که قصد معرفی آنرا داریم و جزو لیست بهترین سایت های دانلود بازی اندروید ما است وب سایت p30plus.org می‌باشد که به جرات می‌توان گفت کامل ترین توضیحات در مورد هر بازی (بهترین بازی های دیتا دار موبایل 2022) را ارائه می‌دهد.

https://www.p30plus.org

سایت و اپلیکیشن مایکت

بهترین سایت های دانلود بازی آیفون و اندروید
بهترین سایت های دانلود بازی آیفون و اندروید

دانلود بازی‌ موبایل از لینک مستقیم هم از طریق اپ و هم از طریق وبسایت این مجموعه میسر است. همچنین به واسطه میزبانی سرورهای مایکت در ایران، ترافیک دانلودی برای کاربران داخلی به صورت نیم بها محاسبه می‌شود.

این سایت دانلود بازی موبایل برای تسهیل دانلود و نصب بازی‌های حجیم، فایل نصبی را هم کنار خود بازی برای دانلود قرار می‌دهد که از طریق لینک‌های مستقیم و پرسرعت در دسترس هستند.

https://myket.ir/

سایت زومجی

بهترین سایتهای دانلود بازی آیفون و اندروید
بهترین سایتهای دانلود بازی آیفون و اندروید

سایت زوومجی جزو یکی از بهترین سایت های دانلود بازی اندروید می‌باشد که ما آنرا در این لیست آورده ایم. نکته ای که در سایت زومجی وجود دارد این است که این وب سایت همچون کافه بازار اصلا تخصصی روی بازی‌ها کار نکرده اند و فقط و فقط به معرفی و توضیحات کلی درمورد بازیها پرداخته‌اند…

https://www.zoomg.ir/

سایت اندروید گذر

بهترین سایتهای دانلود بازی آیفون و اندروید
بهترین سایتهای دانلود بازی آیفون و اندروید

بازی‌های این سایت به همراه بسته‌های الحاقی و فایل نصبی از طریق لینک مستقیم در دسترس هستند. به لطف میزبانی سرورهای این مجموعه در ایران، برای کاربران داخلی ترافیک دانلود بازی موبایل نیم بها محاسبه می‌شود.

علاوه بر این، اندروید گذر برای کمک به نصب آسانتر بازی‌ها مطالب آموزشی، ترفند و سایر نکات مورد نیاز برای نصب را در قالب مقالات جامعی در دسترس قرار داده است.

https://androidgozar.com/

سایت پارسی گیم

 

بهترین سایتهای دانلود بازی اندروید
بهترین سایتهای دانلود بازی اندروید

سایت پارسی گیم از نظر کاربران این سایت، سایت خوبی است… اما بازهم این سایت تخصصی به شکل تخصصی به بازی های اندروید نمی‌پردازد و به طور کلی همه‌ی بازی های کامپیوتر (بهترین بازی های عاشقانه کامپیوتر 2022 پلی استیشن (بهترین بازی های PS5 در سال 2021 ایکس باکس (بهترین بازی های ایکس باکس 2022) و غیره را شامل می‌شود.

https://par30games.net/

سایت دانلود دات آی آر

برترین سایت های دانلود بازی اندروید, بهترین سایتهای دانلود بازی اندروید
برترین سایت های دانلود بازی اندروید

در این سایت بازی‌ها براساس ژانر و نوع پلتفرم دسته‌بندی شده‌اند و محتوا به صورت روزانه با عناوین جدید و جذاب به‌روز می‌شود تا مخاطب همواره امکان دانلود جدیدترین بازی‌های موبایل (بهترین بازی های 2022) را داشته باشد. این سایت به واسطه میزبانی سرورهایش در ایران، علاوه بر سرعت دانلود بالا و لینک‌های مستقیم، امکان دانلود بازی نیم بها را برای کاربران داخلی فراهم آورده است.

https://download.ir/

سایت اپراتک

دسته‌بندی کامل بازی‌ها بر اساس میزان محبوبیت و ژانرهایی نظیر ماجراجویی (بهترین بازی های زامبی 2022)، ورزشی (بهترین بازی های ریسینگ 2022)، جنگی (بهترین بازی های اکشن اندروید و آیفون 2022) و غیره به شما اجازه می‌دهد عناوین مورد نظر را از بین هزاران بازی به آسانی پیدا کنید.

اپراتک علاوه بر دانلود بازی موبایل رایگان بخش‌های دیگری را نیز برای آموزش کاربران و همچنین اخبار مرتبط در خود دارد. این سایت برای آسانتر کردن خرید از اپ‌استور، گیفت کارت و اپل آیدی نیز عرضه می‌کند.

سیبچه

بهترین سایت دانلود بازی اندروید, برترین سایت های دانلود بازی اندروید, بهترین سایتهای دانلود بازی اندروید
بهترین سایت دانلود بازی اندروید

این مجموعه که در قالب اشتراکی فعالیت می‌کند، لیست جامعی از انواع اپلیکیشن و بازی موبایل ایرانی و خارجی برای iOS (بهترین بازی های تفنگی اندروید و آیفون 2022)‌ عرضه کرده است. دانلود بازی موبایل برای آیفون در این سایت بخش مجزایی داشته و بر اساس ژانر، محبوبیت، گروه سنی و تعداد دانلود دسته بندی شده است.

علاوه براین می‌توانید برای خرید ارزی بازی یا اپلیکیشن‌های غیر رایگان، از فروشگاه این مجموعه انواع گیفت کارت را تهیه کنید.

https://sibche.com/

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سایت های دانلود بازی اندروید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “بهترین سایت های دانلود بازی اندروید و آیفون ؛ محبوب ترین ها را بشناسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *