همزمان با رایگان شدن بازی Fall Guys از مشکلات سروری رنج می‌برد!

بازی Fall Guys در حال حاضر با مشکلات آنلاینی مواجه شده که همزمان با رایگان شدن و انتشار آن بر روی پلتفرم‌های جدید، صورت گرفته است.

بازی بتل رویال Fall Guys: Ultimate Knockout مدتی پیش عرضه و با استقبال بسیار خوب هواداران و منتقدین روبه‌رو شد. در ادامه با خبر خرابی بازی Fall Guys همراه فیگار بمانید.

بازی Fall Guys

بازی Fall Guys
مشکلات بازی Fall Guys, خرابی بازی Fall Guys

مشکلات بازی Fall Guys

چرا بازی Fall Guys کار نمیکنه ؟

اکانت رسمی بازی در اوایل شب گذشته با ارسال توییتی اعلام کرد که تیم فنی مدیاتونیک (Mediatonic) نسبت به مشکل اتصال برخی از بازیکنان آگاه هست و از طرفداران درخواست صبر و شکیبایی برای حل مشکلات سرورها را کرده است.

بازی Fall Guys

سازندگان بازی Fall guys اعلام کردند که به دنبال راهی هستند تا مشکل اتصال به سرورهای بازی را حل کنند. بازی Fall guys در اولین روز خود با موفقیت روبرو شد و تعداد بازیکنان این بازی در طی ۲۴ ساعت از ۱۲۰ هزار نفر به ۱.۵ میلیون نفر رسید.

براساس مطلب منتشر شده، تیم سازنده قصد دارد سرورهای بازی را برای مدتی خاموش کند تا اقداماتی اساسی و طولانی مدت برای رفع مشکلات انجام شوند. استودیوی مدیاتونیک در این مطلب از کاربران به خاطر پشتیبانی از این بازی حتی با وجود مشکلات پیش آمده قدردانی و تایید کرده است که پس از راه‌اندازی مجدد سرورها، تمامی کاربران به خاطر صبر و شکیبایی خود پاداش هایی دریافت خواهند کرد!

سپس استودیو در بامداد گذشته در طی یه‌روزرسانی از وضعیت آنلاین بازی اعلام کرد که سرورهای Fall Guys رو به بهبود هستند، اما برای رفع مشکلات به طور کامل، همچنان مشغول به کار هستند.

بازی Fall Guys

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازی Spider Man Miles Morales سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *