بازی Assassin’s Creed Codename Jade برای موبایل معرفی شد [+تیزر]

شرکت یوبی سافت در اقدامی غافلگیر کننده از بازی Assassin’s Creed Codename Jade برای موبایل رونمایی کرد که گرافیک خیره کننده‌ای دارد.

این بازی که در چین باستان اتفاق می‌افتد، در حال حاضر Assassin’s Creed Code Name Jade نام دارد.

بازی Assassin’s Creed Codename Jade

  • دانلود بازی Assassin’s Creed Codename Jade
بازی Assassin’s Creed Codename Jade
بازی Assassin’s Creed Codename Jade برای اندروید

بازی Assassin’s Creed Codename Jade برای اندروید

به گزارش فیگار:

کمپانی Ubisoft از بازی جدید موبایل خود به نام Assassin’s Creed Codename Jade رونمایی کرد. نشت‌های خبری قبلی راجع به بازی درست بوده‌اند و بازی در چین باستان اتفاق می‌افتد. بازی Codename Jade به زودی برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

در کنار معرفی از این بازی موبایل، شرکت یوبی‌سافت از نسخه‌ی Mirage هم رونمایی کرد که قرار است در سال 2023 منتشر شود. این نسخه‌ی اصلی، داستان کاراکتر «باسیم» را دنبال می‌کند که اولین بار در نسخه‌ی والهالا معرفی شد.

در ادامه میتوانید پوستر بازی Assassin’s Creed Codename Jade را تماشا کنید:

بازی Assassin’s Creed Codename Jade
دانلود بازی Assassin’s Creed Codename Jade

این بازی که یک اثر جهان باز است، به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در کنار دیگر بازی‌های Assassin’s Creed، روی دیوار بزرگ چین پارکور کنند! همانطور که از نامش پیداست، Assassin’s Creed Codename Jade هنوز نام رسمی نداشته و هنوز تاریخ انتشار هم ندارد!

کمپانی Ubisoft اطلاعات بیشتری از آپدیت و محتوای جدید برای بازی Assassin’s Creed Valhalla نیز در مراسم خود رونمایی کرده است. بازی‌های Assassin’s Creed Codename Hexe و Assassin’s Creed Codename Red نیز داخل هاب Assassin’s Creed Infinity معرفی شدند.

در ادامه میتوانید تیزر بازی Assassin’s Creed Codename Jade را مشاهده کنید:

نسخه‌ی جدید در بغداد جریان دارد و یکی از نکات جالب آن، صداپیشگی شهره آغداشلو، بازیگر ایرانی در نقش «روشن»، مربی باسیم است. به نظر شما یوبی سافت می‌تواند با بازی Assassin’s Creed Codename Jade در بازار پرسود بازی‌های موبایل دوام بیاورد؟


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *