از ایکس باکس سری ایکس طرح باب اسفنجی رونمایی شد

به تازگی در جدیدترین اخبار بازی‌ها گزارش شده که شرکت «مایکروسافت» قصد دارد ایکس باکس طرح باب اسفنجی به قیمت 699 دلار عرضه کند.

این باندل شامل یک کنسول و یک کنترلر بی‌سیم با طرح سفارشی و کد دیجیتالی بازی «Nickelodeon All-Star Brawl 2» خواهد بود. شرکت «مایکروسافت» اعلام کرده است که طرفداران باید تلاش کنند تا هر چه سریع‌تر کنسول ایکس باکس طرح باب اسفنجی را تهیه کنند؛ زیرا این باندل در ساعت 11:00 پنج‌شنبه 17 اسفند 1402 به وقت ایران به صورت محدود عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


از ایکس باکس سری ایکس طرح باب اسفنجی رونمایی شد

این باندل فقط در منطقه آمریکا و از طریق اپلیکیشن موبایل «Best Buy Drops» قابل تهیه خواهد بود. اخیرا مایکروسافت برنامه‌هایی را برای انتشار تعدادی از بازی‌های «ایکس باکس» برای «پلی استیشن 5» و «نینتندو سوییچ» اعلام کرده است که به کاربران کنسول‌های رقیب اجازه می‌دهد تا بازی‌های «Pentiment»، «Hi-Fi Rush»، «Sea of Thieves» و «Grounded» را تجربه کنند.

به نظر می‌رسد که فیل «اسپنسر»، مدیرعامل بخش گیمینگ «مایکروسافت»، در یک جلسه پرسش‌وپاسخ داخلی اعلام کرده که ساخت کنسول‌های «ایکس باکس» ادامه خواهد داشت.

ایکس باکس طرح باب اسفنجی
ایکس باکس طرح باب اسفنجی

«سارا باند»، رئیس «ایکس باکس»، اخیرا اظهار کرده است:

ما در طرح و برنامه‌های نسل بعدی هم سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. ارائه بزرگ‌ترین پیشرفت فنی در یک نسل از کنسول‌ها موضوعی بسیار توجه‌برانگیز است؛ این پیشرفت باعث بهبود تجربه بازیکنان و توسعه‌دهندگان و چشم‌انداز آنان می‌شود.

«مایکروسافت» احتمالا در تعطیلات پایان سال آماده معرفی کنسول‌های میان‌نسلی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ایکس باکس سری ایکس با طرح باب اسفنجی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *