استیو جابز همان ساتوشی ناکاموتو است ؛ حقیقت یا دروغ محض ؟! [+جزئیات]

ساتوشی ناکاموتو استیو جابز ؛ وبلاگ‌نویس محبوب دنیای رمزارزها، می‌گوید ازنظر تئوری، استیو جابز ممکن است همان مخترع بیت کوین یعنی ساتوشی ناکاموتو باشد.

لارک دیویس (Lark Davis)، یوتیوبر و معامله‌گر معروف ارزهای دیجیتال، در توییت جدید خود این نظریه را مطرح کرده که استیو جابز ممکن است مخترع ناشناس بیت کوین و حتی افسانه‌ای‌تر از او باشد. دیویس این توییت را به دنبال انتشار اخبار اخیر مبنی بر وجود وایت پیپر بیت ‌کوین در سیستم عامل رایانه‌های مک، منتشر کرد. در ادامه مطلب با خبر استیو جابز خالق بیت کوین همراه ما بمانید.

ساتوشی ناکاموتو استیو جابز

  • خالق بیت کوین استیو جابز

به گزارش منابع خبری:

لارک دیویس، یوتیوبر و معامله‌گر ارز دیجیتال، پس از بررسی و کندوکاو کردن یک سری اسناد در ارتباط با استیو جابز افسانه‌ای و ارتباطش با خارج شدن ساتوشی ناکاموتو از بازار رمزارز، یک نظرسنجی در صفجه توییتر خود راه انداخت و عنوان کرد که شاید استیو جابز بزرگ همان خالق بیت کوین است. او از کاربران خواست که نظر خود را در این مورد اعلام کنند.

ساتوشی ناکاموتو استیو جابز

لارک دیویس می‌گوید دوره‌ای که ساتوشی ناکاموتو به‌طورکامل از شبکه‌ی بیت کوین خارج شد با مرگ استیو جابز فقط حدود یک‌ سال تفاوت دارد. این اتفاقات در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ رخ داد. دیویس در پست توییتری خود با برگزاری نظرسنجی از دنبال‌کنندگانش خواست تا به این ایده رأی دهند که آیا استیو جابز همان ساتوشی ناکاموتو بوده است یا خیر. در واکنش به این گمانه‌زنی‌ها، بسیاری از فعالان بازار گفتند که جابز نه، بلکه استیو وزنیاک، بنیانگذار دیگر اپل که به عنوان حامی بیت کوین هم شناخته می‌شود، احتمالاً ساتوشی باشد. چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس نیز به شوخی گفت که اکنون زمان جستجوی وایت پیپر بیت کوین در کد ویندوز و لینوکس است، شاید جابز، وزنیاک و بیل گیتس با هم بیت کوین را ایجاد کرده‌ باشند!

استیو جابز ساتوشی ناکاموتو

در جواب سوال آیا استیو جابز همان ساتوشی ناکاموتو است ؟ کاربران بدین گونه پاسخ دادن که درمجموع، ۳۷٫۹ درصد از آن ها گزینه‌ «نه» را انتخاب کردند و برای ۳۳٫۹ درصد از آن‌ها فرقی نمی‌کند هویت واقعی خالق بیت کوین چه کسی باشد. ۲۸٫۳ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی مذکور نیز با نظر دیویس موافق بودند. گفتنی است تا لحظه‌ نگارش این مطلب، درکل ۱۱,۹۷۴ نفر در این رأی‌گیری توییتری شرکت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *