افشاگری جلال رشیدی کوچی در مورد مافیای خودرو [+ویدیو]

جلال رشیدی کوچی یکی از سیاست مداران جمهوری اسلامی ایران است که اخیراً افشاگری جلال رشیدی کوچی در مورد مافیای خودرو منتشر شد.

چندی پیش مناظره جلال رشیدی کوچی بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت. همچنین به تازگی ویدیویی تحت عنوان افشاگری در مورد مافیای خودرو منتشر شد که حرف های جلال رشیدی کوچی در رابطه با مافیای خودرو را ناشن می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

حمله رشیدی نماینده مجلس به کاسبان فیلترینگ

افشاگری جلال رشیدی کوچی در مورد مافیای خودرو

افشاگری در مورد مافیای خودرو

جلال رشیدی کوچی سیاستمدار و نماینده مجلس شورای اسلامی است. وی موفق شد در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار شد، با کسب ۳۲ هزار و ۴۶۹ رای، از حوزه انتخابیه مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان از استان فارس انتخاب گردد و به مجلس راه یابد.

افشاگری جلال رشیدی کوچی در مورد مافیای خودرو
افشاگری جلال رشیدی کوچی در مورد مافیای خودرو

نمایندگان عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت از کاربران فضای مجازی (۳ اسفند ماه) بعد از انتشار چندین نسخه به کلیات آخرین نسخه این طرح با نام حمایت از کاربران در فضای مجازی رأی مثبت دادند. کمیسیون مشترک بررسی طرح موسوم به صیانت پس از چندین هفته بین استراحت جلسه بررسی بودجه ۱۴۰۱ برگزار شد.

صبح ۳ اسفند در مجلس غلامرضا نوری، یکی از اعضای کمیسیون مشترک از شیوه برگزاری جلسه کمیسیون انتقاد و اعلام کرد پیامکی برای آن‌ها ارسال شده که امروز ظرف ۴۵ دقیقه برای تصمیم‌گیری در طرح صیانت در این کمیسیون شرکت کنند. در این جلسه بررسی کلیات طرح در دستور کار بود؛ اما رضا تقی‌پور، رئیس کمیسیون فرصتی به صحبت نمایندگان و مرکز پژوهش‌ها و دستگاه‌های دیگر نداد و تنها جلال رشیدی کوچی” نماینده مردم مرودشت ، ارسنجان و پاسارگاد ” در سخنانی کوتاه از نگرانی مردم از تصویب این طرح گفت و تنها نماینده‌ی مخالف این طرح بود.

مناظره جلال رشیدی کوچی

در ادامه می‌توانید حرف های جلال رشیدی کوچی در رابطه با مافیای خودرو را ببینید:

جلال رشیدی کوچی به میرسلیم انتقاد شدیدی درباره‌ی کیفیت ساخت خودرو کرد در صحن علنی مجلس و همچنین در شبکه‌های اجتماعی انتقادات تندی را متوجه صنایع خودروسازی داخلی و روابط پشت پرده آن کرده است و وی به میرسلیم انتقاد شدیدی درباره‌ی کیفیت ساخت خودرو کرد و در توییتی حذف مجوز واردات خودروی سواری از لایحه بودجه ۱۴۰۱ را دلیل ارتباط برخی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با خودروسازان دانست.

وی به میرسلیم انتقاد شدیدی درباره‌ی کیفیت ساخت خودرو کرد همچنین در نطق میان دستور خود از خودروسازی داخلی به عنوان موجودی ناقص الخلقه یاد کرد که بعد از ۵۰ سال ارتزاق از خون و مال ملت به غولی عظیم الجثه تبدیل گردیده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *