ببینید: لحظه پودر شدن تانک روسی به وسیله موشک های اوکراینی!

فیلمی با موضوع  انهدام تانک روسی با موشک تاو اوکراین منتشر شده است. روز شنبه ۲۰ خردادماه ۱۴۰۲ تائید شد که ضدحمله نیروهای این کشور علیه روسیه آغاز شده است.

همزمان با تداوم ضدحمله اوکراین برای بازپس گیری سرزمین های تصرف شده در عملیات نظامی روسیه، کی یف و مسکو اعداد و ارقام متفاوتی از خسارات طرف مقابل اعلام کرده اند و در این میان انتشار فیلمی مبنی بر تهدید نیروگاه اتمی زاپوریژیا به نگرانی هایی دامن زده است. در ادامه مطلب با خبر هدف قرار دادن تانک روسی با موشک تاو همراه ما بمانید.

انهدام تانک روسی با موشک تاو اوکراین

  • جنگ اوکراین روسیه

به گزارش منابع خبری:

ویدئوی زیر یک خودروی M1167 هاموی اوکراینی را که برجک آن مسلح به موشک تاو است، نشان می‌دهد که یک عراده تانک روسی را در فاصله 2.2 کیلومتری مورد اصابت قرار می‌دهد.

در ادامه می‌توانید فیلم انهدام تانک روسی با موشک تاو را مشاهده کنید:

در این شرایط، جنگ روایت ها درباره خسارات جنگ، روزهای اخیر و پس از آنکه رئیس جمهوری روسیه آماری در این زمینه اعلام کرد، اوج گرفت و با پاسخ متقابل اوکراین همراه بود. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه سه‌شنبه در دیدار با خبرنگاران حوزه اخبار نظامی این کشور گفتک که حملات اوکراین تاکنون هیچ موفقیتی نداشته و تلفات نظامی اوکراین، ۱۰ برابر روسیه بوده است. ولادیمر پوتین اظهار داشت: آنها حمله می‌کنند و این منطقی است که طرف مدافع، تلفات کمتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *