مهرانگیز بهرامی همسر فتحعلی اویسی ؛ شایعه یا مرگ و زندگی ؟!

همسر فتحعلی اویسی شایعات منتشر شده درباره به کما رفتن فتحعلی را به جد تکذیب کرد. در ادامه با نوشتار مهرانگیز بهرامی همسر فتحعلی اویسی همراه ما باشید.

با توجه با اخباری که منتشر شده است، گویا همسر مهرانگیز بهرامی به بخش عمومی منتقل شده؛ حالش مساعد است. مهرانگیز بهرامی همسر فتحعلی اویسی بازیگر سرشناس کشورمان می‌باشد.

آنها یک خانواده هنرمند بوده که در عرصه بازیگری فعالیت دارند او سال‌هاست که با فتحعلی اویسی ازدواج کرده و صاحب دو فرزند است که نام‌های آنها علیرضا و کتایون بوده که هر دوی آنها در زمینه بازیگری فعالیت دارند.

مهرانگیز بهرامی همسر فتحعلی اویسی

شایعه یا مرگ و زندگی ؟!

مهرانگیز بهرامی همسر فتحعلی اویسی, فتحعلی اویسی مهرانگیز بهرامی, فتحعلی اویسی همسر
مهرانگیز بهرامی همسر فتحعلی اویسی, فتحعلی اویسی مهرانگیز بهرامی, فتحعلی اویسی همسر

مهرانگیز بهرامی اهل ایران همسر فتحعلی اویسی بازیگر سینما و تلویزیون است که هیچ گونه فعالیتی در سینما و بازیگری ندارد و تاکنون عکس و سوابقی از او منتشر نشده و بعد از بیماری و سکته قلبی آقای بازیگر یا به عبارتی کما فتحعلی اویسی نامش بر سر زبان ها افتاد.

بیشتر بخوانید:

مهرانگیز بهرامی در همین زمینه به بانی‌فیلم گفت:

همسرم به هیچ‌وجه به کما نرفته و تنها دلیل مراجعه او به بیمارستان به دلیل مشکل قلبی است که چندین سال با آن درگیر است. وی چند روز را در آی سی یو سپری کرد و در حال حاضر خوشبختانه به بخش عمومی منتقل شده است.

فتحعلی اویسی مهرانگیز بهرامی

مهرانگیز بهرامی همسر فتحعلی اویسی, فتحعلی اویسی مهرانگیز بهرامی, فتحعلی اویسی همسر
فتحعلی اویسی مهرانگیز بهرامی, فتحعلی اویسی همسر

به گفته ولی اویسی از دستیاران کارگردان سینما و برادرزاده فتحعلی اویسی، این هنرمند به زودی و با تأیید پزشکان از بیمارستان مرخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فتحعلی اویسی مهرانگیز بهرامی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *