علی دایی در بیمارستان بستری شد ؛ با حاشیه گریبان‌گیر دایی و خانواده‌اش نشویم !

بهترین گلزن ملی فوتبال ایران جهت انجام یک عمل جراحی در بیمارستان بستری شد. در ادامه با نوشتار علی دایی در بیمارستان بستری شد همراه فیگار بمانید.

شهریار فوتبال ایران سه‌شنبه‌شب به منظور عمل جراحی کیسه صفرا در بیمارستان بستری شد. امروز خبری منتشر شد که از بستری شدن علی دایی در بیمارستان می‌گوید. ایا مشکل جدی است یا قرار است با حاشیه برای او خانواده‌اش مشکل ساز شویم؟ در ادامه با نوشتار علی دایی در بیمارستان بستری شد همراه ما بمانید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

علی دایی در بیمارستان بستری شد

با حاشیه گریبان‌گیر دایی و خانواده‌اش نشویم !

بستری شدن علی دایی در بیمارستان, علی دایی بیمارستان, عمل جراحی علی دایی
بستری شدن علی دایی در بیمارستان, علی دایی بیمارستان, عمل جراحی علی دایی

علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان برای انجام عمل جراحی در بیمارستان بستری شده است. علی دایی مهاجم، کاپیتان و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران برای جراحی کیسه صفرا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد تا تحت جراحی و مداوا قرار بگیرد.

علی دایی(معروف به شهریار فوتبال ایران) (زادهٔ ۱۴ بهمن ۱۳۴۸) بازیکن فوتبال بازنشستهٔ تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس است که علاوه بر بازی در لیگ برتر ایران، سابقه حضور در لیگ‌های ستارگان قطر، امارات و بوندسلیگا آلمان را هم در کارنامه دارد.او اکنون مربی فوتبال، تجارت‌پیشه، کارآفرین و بنیانگذار و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است.

بیشتر بخوانید:

بستری شدن علی دایی در بیمارستان

علی دایی در بیمارستان بستری شد, بستری شدن علی دایی در بیمارستان, علی دایی بیمارستان, عمل جراحی علی دایی
بستری شدن علی دایی در بیمارستان, علی دایی بیمارستان, عمل جراحی علی دایی

علی دایی که سابقه سرمربیگری در تیم ملی فوتبال ایران، پرسپولیس، صبا، نفت تهران، سایپا و راه آهن تهران را دارد، چند سالی است که بنا بر دلایلی از فوتبال و مربیگری دور شده است.

علی دایی در 149 دیدار ملی موفق به زدن 109 گل شد. حالا رونالدوی پرتغالی با زدن 111 گل عنوان آقای گل دنیا را در اختیار دارد. آخرین حضور علی دایی در فوتبال به سال 98 برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید:

دایی که بهترین گلزن تاریخ تیم ملی ایران به‌شمار می‌رود؛ در نظرسنجی‌های سایت ای‌اف‌سی و برنامه نود با کسب اکثریت آرا به ترتیب به عنوان بهترین مهاجم تاریخ جام ملت‌های آسیا و نیز بهترین مهاجم بعد از انقلاب در ایران انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار علی دایی در بیمارستان بستری شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *