ویدیو : استوری جنجالی عبدالرضا امیر احمدی ؛ بابای شیطون درآورد!

اخیرا ویدیویی از استوری جنجالی عبدالرضا امیر احمدی در رسانه ها منتشر شده که حواشی بسیاری را برای این مجری معروف داشته است.

امروز جنجالی ترین استوری عبدالرضا امیر احمدی در رسانه ها وایرال شده است. گویا جدید ترین استوری از عبدالرضا امیر احمدی سر صدای بسیاری را در رسانه ها ایجاد کرده است.

استوری جنجالی عبدالرضا امیر احمدی

عجیب ترین استوری عبدالرضا امیر احمدی

اخیرا استوری جنجالی عبدالرضا امیر احمدی حواشی بسیاری را در رسانه ها ایجاد کرده است. همچنبن چندی پیش شوخی عبدالرضا امیر احمدی واکنش باشگاه و هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت.

سیدجلال حسینی کاپیتان سرخپوشان که قرار بود در یک برنامه تلویزیونی حاضر شود، این دعوت را نپذیرفت و باشگاه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد تا وقتی عبدالرضا امیر احمدی مجری تلویزیون عذرخواهی نکند، با صدا و سیما به هیچ وجه همکاری نخواهد کرد.

استوری جنجالی عبدالرضا امیر احمدی
عجیب ترین استوری عبدالرضا امیر احمدی

جنجالی ترین استوری عبدالرضا امیر احمدی

در ادامه می‌توانید جدید ترین استوری از عبدالرضا امیر احمدی را ببینید:

 

 

عبدالرضا امیراحمدی که مدتی از تلویزیون و اجرا دور بود، اکنون می‌گوید این خلوت دو ماهه او را پخته کرده و چیزهای جدیدی به او آموخته است. او هنوز هم معتقد است:

“یک دهن دارم دو تا دندان لق / می‌زنم تا می‌توانم حرف حق.”

عبدالرضا امیراحمدی یکی از مجریان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران و مجری برنامه پر مخاطب صبحگاهی شبکه یک یعنی صبح بخیر ایران بود. پس از قهرمانی چهارم و پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر ایران در سال ۱۳۹۹ او در برنامه زنده جملاتی را در مقام تمسخر این قهرمانی بیان کرد که با واکنش شدید باشگاه پرسپولیس و مسئولان شبکه یک رو به رو شد و این مجری از کار برکنار شد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *