زنده بودن غزاله ؛ پیدا نشدن جسد و ادعای جدید وکلای آرمان !

ادعای جدید وکلای آرمان درباره زنده بودن غزاله حاشیه‌ای جدید را در بین اخبار این روزها ایجاد کرده است. با نوشتار مرگ غزاله همراه فیگار بمانید.

فرض زنده بودن غزاله بعید نیست چون آثاری از فوت ایشان پیدا نشده است. علیرغم تلاش‌های فراوان، جسد غزاله پیدا نشد. با توجه به ابهامات موجود در این پرونده، ما درخواست مجدد کردیم. در ادامه با نوشتار پیدا نشدن جسد غزاله همراه ما بمانید.

زنده بودن غزاله

پیدا نشدن جسد و ادعای جدید وکلای آرمان !

زنده بودن غزاله, مرگ غزاله, وکلای آرمان و غزاله, آرمان و غزاله
زنده بودن غزاله, مرگ غزاله, وکلای آرمان و غزاله, آرمان و غزاله

با سلام و تحیت امروز متوجه شدیم (۱۴۰۰/۰۷/۱۹) آقای آرمان عبدالعالی فردی که متهم است در سن نوجوانی و زیر ۱۸ سال مرتکب قتل غزاله شکور شده است، جهت اجرای حکم قصاص به سلول انفرادی منتقل شده است. چند نفر از وکلای آرمان عبدالعالی با بیان ادعایی مبنی بر زنده بودن غزاله شکور خواستار بررسی دوباره پرونده شدند. در ادامه با نوشتار وکلای آرمان و غزاله همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید:

ادعای جدید وکلای آرمان

عبدالصمد خرمشاهی، اظهار کرد: طی این چند سال همه در جریان ماوقع هستند. چون حیات و ممات غزاله مشخص نشده و یک در هزار بر فرض بسیار بعید اگر ایشان زنده باشد و آرمان قصاص شود، امکان بازگشت این مجازات نیست، بنابراین از منظر انسانی ما قبلاً از اولیای دم درخواست کردیم که از حق قانونی خودشان که قصاص است، بگذرند.

بیشتر بخوانید:

مادر غزاله: اگر قرار بود گذشت کنیم، سال اول یا دوم می‌بخشیدیم.

مادر غزاله شکور افزود: در طول این مدت زجرهای فراوانی متحمل شدیم و با وجود این همه سختی که به ما وارد شده، درخواست گذشت دارند؟ ۷ سال و نیم پیگیر حقمان بودیم؛ الان باید بگوییم بخشیدیم؟ اگر قرار بود که گذشت کنیم، سال اول یا دوم می‌بخشیدیم نه اینکه بعد از ۸ سال سختی اعلام گذشت کنیم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار آرمان و غزاله سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *