لباس تمام شیشه ای فرشته حسینی ؛ حاشیه گریبان نوید محمدزاده را ول نمی‌کند !

جنجال لباس شیشه ای فرشته حسینی همسر نوید محمد زاده حاشیه تازه ای را بهم زده است. با نوشتار لباس تمام شیشه ای فرشته حسینی با فیگار بمانید.

فرشته حسینی که از نو عروسان سینمای ایران محسوب می‌شود که اخیرا با انتشار عکس نامتعارفی از لباس آرزوهایش همه را شوکه کرد عجیب اینکه نوید محمد زاده در این خصوص سکوت کرده است. با نوشتار لباس شیشه ای فرشته حسینی همراه ما بمانید.

لباس تمام شیشه ای فرشته حسینی

حاشیه گریبان نوید محمدزاده را ول نمی‌کند !

لباس تمام شیشه ای فرشته حسینی, لباس شیشه ای فرشته حسینی, لباس فرشته حسینی
لباس تمام شیشه ای فرشته حسینی, لباس فرشته حسینی

اتفاقات افغانستان فرشته حسینی را بسیار متاثر کرده است به طوری که فرشته حسینی و نوید محمدزاده در اینستاگرام خود به وقایع افغانستان می‌پردازند. به تازگی تصویری از یک لباس نه چندان معقول منتشر شد و فرشته حسینی پیام عجیبی را به خیاط این لباس ارسال کرد. این لباس کاملا نامتعارف بوده و دیدن آن مخاطبان بسیاری را متعجب کرده است.

بیشتر بخوانید:

لباس فرشته حسینی در ایستاگرام

لباس تمام شیشه ای فرشته حسینی, لباس شیشه ای فرشته حسینی, لباس فرشته حسینی
لباس تمام شیشه ای فرشته حسینی, لباس فرشته حسینی

طراح هم در جواب نوشته است: باعث افتخار من بود که شما در بهترین لحظه زندگی خود از مجموعه دست ساز من استفاده کردید.

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است. وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار لباس فرشته حسینی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *