الک بالدوین فیلمبردار فیلمش را کشت ؛ قتل عمد یا خطای بدون بازگشت!؟

طبق اخبار جدید، الک بالدوین فیلمبردار فیلمش را کشت. برای اطلاع از اینکه این ستاره هالیوود، چرا و چگونه اقدام به این عمل کرد همراه ما باشید.

الک بالدوین با نام انگلیسی “Alexander Rae Baldwin” یکی از ستارگان هالیوود است. طبق اخبار این بازیگر هالیوود فیلمبردارش را کشت. اما آنطور که پیداست قتل الک بالدوین عمدی نبوده است. او در سر صحنه، برای شلیک از اسلحه استفاده می‌کند؛ اما اینکه چطور اسلحه پر بوده و این اتفاق افتاده است، جای سوال دارد. در مقاله خبری الک بالدوین فیلمبردار فیلمش را کشت همراه ما باشید.

الک بالدوین فیلمبردار فیلمش را کشت

قتل عمد یا خطای بدون بازگشت!؟

الک بالدوین فیلمبردار فیلمش را با اسلحه کشت, قتل الک بالدوین, بازیگر هالیوود فیلمبردارش را کشت
الک بالدوین فیلمبردار فیلمش را با اسلحه کشت, قتل الک بالدوین, بازیگر هالیوود فیلمبردارش را کشت

رویداد قتل ستاره هالیوود روز پنجشنبه ۲۹ مهر (۲۱ اکتبر)، در صحنه فیلمبرداری، حومه سانتافه در ایالت نیومکزیکوی آمریکا اتفاق افتاد. مدیر فیلمبرداری فیلم، به ضرب شلیک اشتباهی جان سپرد. کارگردان فیلم نیز زخمی شد.

گفته می‌شود که الک بالدوین فیلمبردار فیلم را به قتل رساند؛ اما الک بالدوین، هنگام فیلمبرداری با شلیک تفنگ صحنه باعث مرگ فیلمبردار فیلم و همچنین مجروح شدن کارگردان شد. آنطور که مشخص است، قتل به عمد نبوده است.


بیشتر بخوانید:


پلیس ایالت نیومکزیکو، مرگ یک زن و زخمی شدن یک مرد را تایید کرده است. حادثه هنگام فیلمبرداری یک فیلم وسترن قرن ۱۹ میلادی اتفاق افتاده است. الک بالدوین فیلمبردار فیلمش را با اسلحه کشت؛ اما اسلحه‌ای که برای صحنه بوده است.

فیلمبردار زن با هلی‌کوپتر به بیمارستان برده شد، اما در نهایت جان باخت. کارگردان هم در بیمارستان و تحت مراقبت‌های ویژه است.

سخنگوی آقای بالدوین گفته است:

در این حادثه یک تفنگ ویژه فیلمبرداری شلیک شده، که باید خالی می‌شد.


بیشتر بخوانید:


مدیر فیلمبرداری که فوت شده است، خانم هالینا هاچینز بود، که ۴۲ سال داشت. کارگردان فیلم نیز، آقای جویل سوزا هستند. پلیس مشغول تحقیق است و کسی در این رابطه متهم نشده است.

آقای بالدوین در این فیلم که در حال فیلمبرداری بود، نقش مرد قانون شکنی را دارد که نوه ۱۳ ساله‌اش به قتل غیرعمد محکوم شده است. او جزو تهیه‌کنندگان این فیلم هم بود.

قتل ستاره هالیوود, الک بالدوین فیلمبردار فیلم را به قتل رساند, بازیگر هالیوود فیلمبردارش را کشت
قتل ستاره هالیوود, الک بالدوین فیلمبردار فیلم را به قتل رساند, بازیگر هالیوود فیلمبردارش را کشت

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای خبر الک بالدوین فیلمبردار فیلمش را کشت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *