فیلم جدید Scary Movie ساخته خواهد شد

دو شرکت فیلمسازی «پارامونت پیکچرز» و «میرامکس» در رویداد سینماکان اعلام کرده‌اند که فیلم جدید Scary Movie در حال تولید است.

براساس گزارشات جدید، «پارامونت» در این رویداد تایید کرد که «نیل اچ. موریتز»، تهیه‌کننده فیلم‌های سریع و خشن، این فیلم را تولید می‌کند. هنوز مشخص نیست که آیا بازیگران قبلی فیلم‌ Scary Movie در این قسمت جدید نقش‌هایشان را تکرار خواهند کرد یا خیر.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم جدید Scary Movie

«آنا فاریس» و «رجینا هال» در چهار فیلم قبلی این مجموعه حضور داشته و «مارلون وینز» و «شان وینز» در دو قسمت آن شرکت کردند. هنوز تاریخ اکران، زمان شروع فیلمبرداری و سایر جزئیات فیلم ترسناک بعدی اعلام نشده است.

فیلم جدید Scary Movie

فیلم Scary Movie در سال 2000 به انتشار رسید و آن را به‌ عنوان یک طنز متفاوت با فیلم‌های ترسناک معروف دهه 90 مانند Scream و I Know What You Did Last Summer به تصویر کشیدند. این مجموعه با تولید چهار فیلم دیگر گسترده‌تر شد و در کل حدود 890 میلیون دلار در فروش جهانی کسب کرد.

داستان فیلم در مورد چند دانشجو است که شبی با یک پیر مرد تصادف می‌کنند و او را در اسکله به آب می‌اندازند. پس از گذشت یک سال و پیدایش یک قاتل زنجیره‌ای، همه‌ی آن‌ها به قتل می‌رسند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخته شدن فیلم جدید Scary Movie چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *