راب زامبی در حال نوشتن کتاب House of 1000 Corpses بر اساس فیلم خود است

راب زامبی ، فیلمساز و خواننده آمریکایی، به تازگی اعلام کرده که در حال نوشتن کتاب House of 1000 Corpses بر اساس فیلم خود است.

او پس از 21 سال از اکران این فیلم ترسناک کمدی سیاه کلاسیک خود، قصد دارد طرفدارانش خود را با کتابش خوشحال کند. «راب زامبی» در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که در حال نوشتن کتابی درباره اولین فیلم کارگردانی خود، خانه 1000 جسد است. او این اعلامیه را با تصاویر متعدد از پشت صحنه به اشتراک گذاشته که شامل عکس‌هایی از مجموعه شخصی زامبی و حضور ستارگانی همچون «سید هیگ»، «بیل موزلی» و «شری مون زامبی» بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


راب زامبی در حال نوشتن کتاب House of 1000 Corpses بر اساس فیلم خود است

در پست اینستاگرامی، «زامبی» با نشان دادن تصاویری طراحی شده از شخصیتی به نام «پروفسور» رونمایی کرد که توسط «جیک مک کینون» به تصویر کشیده شده بود. علاوه بر این، عکس‌هایی از «والتر فیلان» در نقش دکتر شیطان قاتل نیز به اشتراک گذاشت. این تصاویر موضوع کتاب را برای طرفداران شفاف می‌سازد و آن‌ها را برای زمان انتشار آن آماده می‌کند.

کتاب House of 1000 Corpses

فیلم خانه 1000 جسد در سال 2003 به سینماها راه یافت. این فیلم با الهام از سبک وحشت و اردوگاه دهه 70، اولین قسمت از سه‌گانه‌ای بود که خانواده سادیستی «فایرفلای» را معرفی می‌کرد. این خانواده گروهی از نوجوانان را در طول هالووین ربوده و شکنجه می‌کنند. در این فیلم، «هیگ» نقش «کاپیتان اسپالدینگ»، صاحب یک پمپ بنزین و موزه را بازی کرد که دوست دارد لباس دلقک بپوشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کتاب House of 1000 Corpses چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *