فیلم Civil War افتتاحیه 10 میلیون دلاری را تجربه کرد

فیلم Civil War از شرکت A24، در «باکس آفیس» بسیار موفق بوده است. این فیلم دیستوپیایی، حدود 10.7 میلیون دلار جمع‌آوری کرد.

فیلم سینمایی Civil War افتتاحیه 10 میلیون دلاری را تجربه کرد. این فیلم ترسناک هنوز هم با مجموع فروش 13.5 میلیون دلاری، رکورد بالاترین افتتاحیه برای یک بنر مستقل را در اختیار دارد که نشان می‌دهد می‌تواند تا پایان روز شنبه از آن بالاتر برود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم Civil War افتتاحیه 10 میلیون دلاری را تجربه کرد

با توجه به اینکه تولید فیلم جنگ داخلی حدود 50 میلیون دلار هزینه داشته و هزینه‌های اضافی برای بازاریابی و توزیع نیز در نظر گرفته شده‌اند. این پروژه، بزرگ‌ترین اصر در مقیاس استودیو مستقل است. جنگ داخلی دو سال پیش 225 میلیون دلار از سرمایه‌گذاران را جمع‌آوری کرد و در ارزش‌گذاری، مبلغ 2.5 میلیارد دلار دریافت کرد.

فیلم Civil War

نقدها درباره جنگ داخلی با رتبه R قوی بوده و خریداران اولیه بلیت، تقسیم‌بندی شده‌اند. از سوی دیگر، سرویس نظرسنجی تماشاگران Cinema Score به درجه B تبدیل شده است.

بهترین درآمدهای داخلی «A24» در تمام دوران شامل فیلم‌هایی همچون همه چیز همه جا به یکباره (77 میلیون دلار)، جواهرات نتراشیده (50 میلیون دلار)، لیدی برد (48.9 میلیون دلار) و با من صحبت کن (48 میلیون دلار) است. امیدواریم که جنگ داخلی به عنوان یک شروع کننده حفاظت از کار عمل از عملکرد خوبی برخوردار باشد و در هفته‌های آینده به فروش بلیت‌های خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Civil War چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *