تصادف مرگبار لاله اسکندری ؛ از خاطره تا واقعیتی حاشیه‌ساز

لاله اسکندری در برنامه‌ای تلویزیونی در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال در زندگی‌اش معجزه‌ای رخ داده است از خاطره تصادفش در چهار سالگی و صادف مرگبار گفت. با نوشتار تصادف مرگبار لاله اسکندری همراه فیگار بمانید.

هم اکنون تیتری چون تصادف رانندگی لاله اسکندری و ۳۳ بخیه روی چشم در وب ایران به حاشیه‌ای تازه تبدیل شده است. در ادامه با نوشتار مرگبار لاله اسکندری تصادف همراه فیگار بمانید.

تصادف مرگبار لاله اسکندری

از خاطره تا واقعیتی حاشیه‌ساز

تصادف مرگبار لاله اسکندری, مرگبار لاله اسکندری تصادف, مرگ لاله اسکندری, لاله اسکندری مرگ, فوت لاله اسکندری
مرگبار لاله اسکندری تصادف, مرگ لاله اسکندری, لاله اسکندری مرگ, فوت لاله اسکندری

لاله اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون در سی آذر ماه 1354 در تربت حیدریه متولد شد. وی یکی از بازیگران موفق سینما و تلویزیون است. او در رشته طراحی گرافیک در دانشگاه آزاد اسلامی تهران فارغ التحصیل شده و در زمینه عکاسی نیز فعالیت می‌کند. با بازی در فیلم متولد ماه مهر پا به عرصه بازیگری گذاشت.

بیشتر بخوانید:

لاله اسکندری در ادامه مصاحبه اخیری که داشته است از تصادفی گفت که در آن چشمش ۳۳ بخیه خورد و به گفته خودش حدقه‌اش خُرد شد و آناتومی صورتش تغییر کرد. وی در برنامه‌ای تلویزیونی در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال در زندگی‌اش معجزه‌ای رخ داده است از خاطره تصادفش در چهار سالگی و هفت مرتبه تصادف مرگبار دیگر گفت.

لاله اسکندری می‌گوید:

من تاکنون هفت بار تصادف کردن و تصادف آخرم در یک صحنه فیلمبرداری در اتوبان بابایی بود که راننده مان هم فوت کرد. پزشکی که مرا جراحی کرد گفت این تصادفات حداقل باید باعث کور شدن چشمم می‌شد چون چشمم ۳۳ بخیه خورده بود اما خدا را شکر از آن حادثه هم نجات پیدا کردم.

بیشتر بخوانید:

مرگ لاله اسکندری

تصادف مرگبار لاله اسکندری, مرگبار لاله اسکندری تصادف, مرگ لاله اسکندری, لاله اسکندری مرگ, فوت لاله اسکندری
تصادف مرگبار لاله اسکندری, مرگبار لاله اسکندری تصادف, مرگ لاله اسکندری, لاله اسکندری مرگ, فوت لاله اسکندری

آثار این بخیه ها روی پلک لاله اسکندری مانده و هنوز هم آناتومی بدنش به حالت قبلی برنگشته است. لاله اسکندری بازیگر مشهور ایرانی خواهر ستاره اسکندری میباشد و در سال ۱۳۵۴ در تربت حیدریه متولد شده است. او در رشته گرافیک دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شده و در زمینه عکاسی هم فعالیت دارد.

در انتها اسکندری ادامه می‌دهد:

جمله‌ای که دکتر به پدرم می‌گوید این است که معجزه نجاتش داده است چون نه شکستگی داده بودم و نه ضربه مغزی شده بودم.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تصادف مرگبار لاله اسکندری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *