ویدیو توهین به مردم گیلان ؛ هر آنچه که باید بدانید

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری فردی که با انتشار ویدیویی اقدام به فحاشی و توهین به مردم گیلان کرده بود، خبر داد. در ادامه با نوشتار ویدیو توهین به مردم گیلان همراه فیگار بمانید.

توهین به قومیت‌ها در فضای مجازی یکی از روش‌های معاندین و دشمنان نظام در ایجاد تفرقه بین اقوام و قومیت‌های ایرانی است.

ویدیو توهین به مردم گیلان

هر آنچه که باید بدانید

ویدیو توهین به مردم گیلان, توهین گیلان, دستگیری عامل توهین به مردم گیلان
توهین گیلان, دستگیری عامل توهین به مردم گیلان

 

طبق قانون هرگونه توهین به اشخاص و قومیت‌ها چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی، جرم محسوب می‌شود. پلیس با اشراف بر فضای مجازی و قاطعیت در برخورد با جرایم، در کمترین زمان ممکن با اشخاص خاطی که به هر ترتیب باعث تشویش اذهان عمومی و یا ایجاد نگرانی در بین مردم شوند، برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

 

سرهنگ حسن‌پور از مردم خواست هشدارهای پلیس را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا بخش مرکز فوریت سایبری اطلاع‌رسانی کنند.

فیلم توهین به مردم گیلان

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ویدیو توهین به مردم گیلان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *