سهیل اسعد مهمان خندوانه شد ؛ همراه با بیوگرافی سهیل اسعد + عکس

در شب های گذشته سهیل اسعد مهمان خندوانه شد ،نام اصلی او ادگاردو روبین می باشد که یکی از فیلسوف های آمریکایی بوده که اصالتاً از سرخپوستان آمریکاست.

سهیل اسعد بعد از آشنایی با دین اسلام و مذهب شیعه تصمیم گرفت که از مسیحیت به اسلام روی بیاورد و شیعه شود و بعد از آن سال هاست که به ترویج مذهب برحق شیعه می‌پردازد. در ادامه با خبر سهیل اسعد در خندوانه همراه فیگار بمانید.

سهیل اسعد مهمان خندوانه شد

همراه با بیوگرافی سهیل اسعد + عکس

سهیل اسعد مهمان خندوانه شد
سهیل اسعد در خندوانه, سهیل اسعد کیست

برنامه خندوانه با حضور سهیل اسعد در روز یکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت 23:00 از شبکه نسیم پخش شد.

بیوگرافی سهیل اسعد

سهیل اسعد کیست ؟ سهیل اسعد متولد 1349 در آرژانتین ، مبلغ و طلبه حوزه علمیه است ، او تا سن بیست سالگی در آرژانتین بوده و پدر و مادرش از مهاجران لبنانی به آرژانتین بوده اند. او همچنین فارغ التحصیل دکتری رشته تمدن اسلامی از دانشگاه بیروت و دانش آموخته فلسفه و عرفان اسلامی از دانشگاه جامعه المصطفی (ص) در قم ایران است.

سهیل اسعد مهمانه خندوانه شد
سهیل اسعد در خندوانه, بیوگرافی سهیل اسعد, سهیل اسعد کیست

بیشتر بخوانید :

حقیقت این است که زندگی چهل‌وچندساله فرصت مغتنمی برایش بوده تا هم خودش با سبک زندگی اسلامی آشنا شود و هم بیشتر از یک‌صد نفر را تا تشرف به مذهب شیعه همراهی کند. سفرهای تبلیغی به کشورهای دیگر، راه‌اندازی بیشتر از بیست مرکز اسلامی در کشورهای غربی، سخنرانی و تدریس در دانشگاه‌ها، مدارس، مراکز علمی و کلیساها و شرکت در کنفرانس‌ها و مجامع دینی و تقریب مذاهب و تهیه و تدوین فیلم‌هایی از وضعیت مسلمانان در کشورهای گوناگون ازجمله فعالیت‌های «ادگاردو روبین» است که این روزها او را با نام اسلامی‌اش یعنی «سهیل اسعد» می‌شناسیم.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سهیل اسعد مهمان خندوانه شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *