فیلم اظهارات مامور ناجا علیه مجلس ؛ فیلمی که موجود نیست!

تمام اظهارات مجلس در خصوص توهین مامور ناجا برای فیلمی که موجود نیست! در ادامه نوشتار فیلم اظهارات مامور ناجا علیه مجلس با فیگار بمانید.

علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به فیلمی که اخیراً در فضای مجازی دست به دست می‌شود، گفت: در این فیلم یکی از افراد نیروی انتظامی، مجلس و نمایندگان را با الفاظ موهن مورد خطاب قرار می‌دهد.اگرچه نیروی انتظامی همواره مجاهدت‌های بسیاری داشته و مجلس پیوسته از این نیرو حمایت کرده اما نمایندگانی که روزانه ۱۲ تا ۱۴ ساعت کار می‌کنند باید در قبال خدمت خود با این تعابیر مورد خطاب قرار گیرند؟

فیلم اظهارات مامور ناجا علیه مجلس

فیلمی که موجود نیست!

فیلم اظهارات مامور ناجا علیه مجلس
فیلم اظهارات مامور ناجا علیه مجلس

انتقاد عضو هیات رئیسه از ناجا عضو هیات رئیسه مجلس با انتقاد از کلیپ منتشر شده در فضای مجازی از اظهارات یک فرد وابسته به نیروی انتظامی علیه مجلس تأکید کرد: نمایندگان مجلس همواره به دنبال خدمت به مردم و کسب رضایت الهی بوده و انتظار می‌رود فرمانده نیروی انتظامی با فرد خاطی برخورد کند!

بیشتر بخوانید:

قالیباف،  در رابطه با تذکر سلیمی مبنی بر فیلم پخش شده در فضای مجازی گفت: من توفیق همکاری با کارکنان نیروی انتظامی را داشته‌ام آنها قشر زحمتکشی هستند، اما در باره این مورد که به آن اشاره شد و من هم آن را دیدم، حرف‌های نابجایی زده شده است امیدوارم فرمانده نیروی انتظامی این مورد را پیگیری کند! نکته قابل تأمل آنجاست که چالش‌های میان نیروی انتظامی و مجلس در زمستان ایجاد می‌شود. اکنون اسفند است که مجلس از نیروی انتظامی گلایه کرده و بهمن سال گذشته هم ماجرای برخورد نماینده مجلس با یک سرباز حاشیه ساز

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم اظهارات مامور ناجا علیه مجلس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *