سیگار کشیدن تهیونگ ؛ آیا تهیونگ بی تی اس سیگار می کشد ؟ + فیلم

کیم تهیونگ با نام هنری وی (V) متولد 30 دسامبر 1995 در کره جنوبی، خواننده است.  با فیلم سیگار کشیدن تهیونگ بی تی اس همراه فیگار باشید.

تهیونگ با حمایت تمام و کمال خانواده اش از دوران دبستان به خوانندگی علاقمند شد و از دوران راهنمایی شروع به یاد گرفتن سازهایی همچون ساکسیفون کرد. او بزرگترین الگوی زندگی اش را پدرش میداند و اظهار داشته دوست دارد در آینده پدری مانند او باشد.

سیگار کشیدن تهیونگ

آیا تهیونگ بی تی اس سیگار می کشد ؟ + فیلم

سیگار کشیدن تهیونگ
تهیونگ بی تی اس سیگار می کشد

بیشتر بخوانید:

او تا زمان معرفی بعنوان عضو مخفی گروه پسرانه کمپانی بیگ هیت بود اما در سال 2013 بعنوان عضوی از بی تی اس معرفی شد و بخاطر زیبایی چهره اش بشدت مورد استقبال عموم قرار گرفت و بعدها ثابت کرد علاوه بر چهره زیبا استعدادهای دیگری هم دارد

بی تی اس در 13 ژوئن 2013 با تک آهنگ No More Dream کار خود را شروع کردند و بعدها تبدیل به برترین گروه پسر دنیا شدند.

فیلم فیلم کامل تهیونگ سیگار کشیدن در مراسم گرمی 2022

لینک دانلود فیلم سیگار کشیدن 720p

لینک دانلود فیلم سیگار کشیدن   480p

لینک دانلود فیلم سیگار کشیدن تهیونگ بی تی اس 360p

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سیگار کشیدن تهیونگ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “سیگار کشیدن تهیونگ ؛ آیا تهیونگ بی تی اس سیگار می کشد ؟ + فیلم

  1. سلام به نظر من اینا همش شایعس شما زدید به اضافه فیلم مَردید فیلمشو بزارید من یه آرمیم و بایسم تهیونگه لطفا در مورد فرهنگ کشور دیگه و خواننده کشور دیگه ای شایعه درست نکنید لطفا یه نگاه به خواننده های ایرانی بندازید و بعد به اینا نگاه کنید به نظرتون خوبه کره ای ها هم در مورد فرهنگمون و خواننده هامون شایعه های توهین آمسز درست کنن؟

  2. بابا قضیه سیگار کشیدن تهیونگ الکیه و فتوشاپ بوده.خود کسی که اینو ساخته اعتراف کرده میتونین از آپارات ببینید.
    و جونگکوک هم ویپ نمیکشه.اگر لایو رو نگاه کرده باشید جونگکوک با اون شمع رو روشن کرد. اول ببینید بعد قضاوت کنید.
    #آرمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *