افطاری اتاق بازرگانی اصفهان ؛ افطاری لاکچری در اتاق بازرگانی اصفهان!

افطاری در اتاق بازرگانی اصفهان ، تصاویری از افطاری اتاق بازرگانی اصفهان منتشر شده است، که به خوبی نشان میدهد افطاری ساده ای در کار نیست!

تصاویری منتشر شده ایست که نشان میدهد این افطاری یک مانور تبلیغاتی است نه یک افطاری ساده. در ادامه با خبر افطاری لاکچری اتاق بازرگانی اصفهان همراه فیگار بمانید.

افطاری اتاق بازرگانی اصفهان

افطاری لاکچری در اتاق بازرگانی اصفهان!

افطاری اتاق بازرگانی اصفهان
اتاق بازرگانی اصفهان, ستاد امر به معروف اصفهان

حجت‌الاسلام احمد عبداللهی‌نژاد در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: اتاق بازرگانی اصفهان که چندی پیش ذکرش نقل محافل قضائی بود افطاری پنج هزار نفری برگزار کرده، از تصاویری که خودشان منتشر کردند برمی‌آید مانور تجمل باشد نه افطاری ساده.

وی ادامه داد: عجیب اینکه مسئولان انقلابی هم دعوت بوده‌اند! آقایان مسئول را به مرور دوباره نامه 45 نهج‌البلاغه دعوت می‌کنم.

افطاری اتاق بازرگانی اصفهان

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار افطاری اتاق بازرگانی اصفهان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *