آتش سوزی مقبره عباس افندی ؛ آتش سوزی مهیب در قبر ۱۰۰ میلیون دلاری رهبر بهائیت + فیلم

محل پروژه ساخت مقبره برای عبدالبهاء (عباس افندی) رهبر بهائیت در عکا اسرائیل دچار آتش سوزی شده است. با خبر آتش سوزی مقبره عباس افندی همراه فیگار باشید.

گفته می‌شود که براساس برآوردها، این سازه که در باغ رضوان بهایی‌ها قرار دارد یکصد میلیون دلار هزینه خواهد داشت. هنوز از میزان آسیب وارد شده به این پروژه اطلاعاتی منتشر نشده است.

آتش سوزی مقبره عباس افندی

آتش سوزی مهیب در قبر ۱۰۰ میلیون دلاری رهبر بهائیت + فیلم 

آتش سوزی مقبره عباس افندی
آتش سوزی مهیب در قبر رهبر بهائیت

بیشتر بخوانید:

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از آتش‌سوزی گسترده در مقبره یکصد میلیون دلاری عبدالبهاء (عباس افندی) رهبر بهائیت که در اراضی تحت اشغال رژیم صهیونیستی قرار دارد، خبر می‌دهند.

فیلم مقبره رهبر بهائیت در آتش

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار آتش سوزی مقبره عباس افندی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *