ماجرا تکان‌دهنده گریه اسماعیل یغمایی باستان شناس ؛ نابودی ارگان یادگار تمدن عیلامی

ماجرا تکان‌دهنده گریه اسماعیل یغمایی باستان شناس چیست ؟ ضعف میراث فرهنگی در نگهداری از آثار باستانی اشک اسماعیل یغمایی باستان‌شناس را درآورد.

اسماعیل یغمایی که بیش از 60 سال سابقه فعالیت دارد بر سر تخریب‌شدن محوطه یافته‌های عیلامی و هخامنشی خوزستان گریه می‌کند.

ماجرا تکان‌دهنده گریه اسماعیل یغمایی باستان شناس

نابودی ارگان یادگار تمدن عیلامی

ماجرا تکان‌دهنده گریه اسماعیل یغمایی باستان شناس
ماجرا گریه اسماعیل یغمایی باستان شناس

بیشتر بخوانید:

اسماعیل یغمایی در رابطه با لوله‌کشی‌های آب تخریب‌کننده ارگان یادگار تمدن عیلامی در خوزستان گفت: علت این گریه همچنان باقی است و خطری تازه اثر ملی این کشور را تهدید می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان نسبت به اعتراض دردناک اسماعیل یغمایی باستان شناس به خاطر نگرانی از تخریب ارگان به یادگار مانده از تمدن عیلامی با‌اجرای پروژه لوله‌کشی آب در خوزستان گفت:

«کارشناسان استانی تا سطح ملی، بررسی‌های حافظت از این اثر ملی در مسیر پروژه لوله‌کشی آب را انجام داده و در نهایت مجوز صادر شده است. این لوله‌کشی آب از کنار لوله‌های نفتی که از دیر باز در منطقه بوده است رد می‌شود.»

فیلم تکاندهنده گریه اسماعیل یغمایی برای نابودی ارگان یادگار تمدن عیلامی

لینک دانلود گریه اسماعیل یغمایی باستان شناس 480p

لینک دانلود فیلم گریه اسماعیل یغمایی باستان شناس 360p


بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ماجرا تکان‌دهنده گریه اسماعیل یغمایی باستان شناس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *