فریبا دلیر زندانی شد ؛ نوکیش مسیحی به اتهام اقدام علیه امنیت ملی زندانی شد !!!

فریبا دلیر، نوکیش مسیحی، همزمان با عید پاک مسیحیان، جهت تحمل حبس راهی زندان اوین شد. با جزییات خبر فریبا دلیر زندانی شد همراه فیگار بمانید.

فریبا دلیر، نوکیش مسیحی، روز ۲۷ فروردین ماه، جهت تحمل حبس راهی زندان اوین شد خانم دلیر پیشتر توسط دادگاه انقلاب تهران به تحمل ۲ سال حبس محکوم شد. خانم دلیر تیرماه ۱۴۰۰، همراه با ۵ نوکیش مسیحی دیگر بازداشت و مدتی بعد با تودیع قرار آزاد شده بود.

فریبا دلیر زندانی شد

نوکیش مسیحی به اتهام اقدام علیه امنیت ملی زندانی شد !!!

فریبا دلیر زندانی شد
فریبا دلیر زندانی شد , زندانی شدن فریبا دلیر نوکیش مسیحی , زندانی شدن فریبا دلیر , حکم فریبا دلیر , فریبا دلیر متهم به اقدام علیه امنیت ملی

بیشتر بخوانید:

فریبا دلیر، نوکیش مسیحی که به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی از طریق تشکیل و اداره یک کلیسای مسیحی تبشیری» به دو سال حبس محکوم شده است، روز شنبه به زندان اوین منتقل شد.

به گزارش وب‌سایت «ماده ۱۸» که با تمرکز بر آزادی‌های دینی در ایران فعالیت می‌کند، فریبا دلیر و پنج نوکیش مسیحی دیگر تیر ماه گذشته در تهران توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید:

بر اساس این گزارش، دادگاه انقلاب ۱۳ آبان خانم دلیر را به پنج سال حبس محکوم کرد، اما حکم مربوط به او به ۲ سال حبس تعزیری کاهش یافت.

همچنین در این پرونده همسر او به همراه سه نوکیش مسیحی دیگر هر یک به «جزای نقدی ۵۰ میلیون ریال» بدل از «۱۰ ماه حبس تعزیری» محکوم شدند و نفر پنجم این پرونده که یک نوجوان ۱۷ ساله است، «تبرئه و آزاد» شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فریبا دلیر زندانی شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “فریبا دلیر زندانی شد ؛ نوکیش مسیحی به اتهام اقدام علیه امنیت ملی زندانی شد !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *