خرید سیسمونی نوه قالیباف از ترکیه ؛ پسر رئیس مجلس مجبور به عذرخواهی شد!

انتشار تصاویر همسر، دختر، و داماد محمد باقر قالیباف در فضای مجازی جنجال‌آفرین شد. باجزییات خبر خرید سیسمونی نوه قالیباف از ترکیه همراه فیگار باشید.

شامگاه سه‌شنبه کاربران فضای مجازی تصاویری از همسر، دختر، و داماد رییس مجلس شورای اسلامی را به هنگام ورود به فرودگاه تهران با پروازی از استانبول همراه با حجم زیادی از بار منتشر کردند.

خرید سیسمونی نوه قالیباف از ترکیه

پسر رئیس مجلس مجبور به عذرخواهی شد!

خرید سیسمونی نوه قالیباف از ترکیه
خرید سیسمونی نوه قالیباف از ترکیه

بیشتر بخوانید:

سفر همسر، دختر و داماد محمدباقر قالیباف برای خرید سیسمونی نوزاد به ترکیه با واکنش‌های گسترده‌ای مواجه شده است و برخی از فعالان سیاسی در ایران خواهان استعفای او شدند. در همین حال پسر قالیباف انجام این سفر را تایید کرد اما آن را خطای نابخشودنی خواهر و دامادش توصیف کرد.

انتشار این تصاویر و گزارش‌ها در فضای مجازی بحث‌های زیادی را در پی داشته و عمده کاربران از این حرکت خانواده «رییس مجلس انقلابی» به شدت انتقاد کرده‌اند.

در پی انتشار چند عکس‌‌ از یک خانواده چادری که روز سه‌شنبه از استانبول به همراه حجم بالای بار وارد «فرودگاه امام خمینی» تهران شده بودند،

مشخص شد آنها زهرا مشیر و مریم قالیباف همسر و دختر محمدباقر قالیباف و امیررضا بحیرایی داماد او هستند که برای خرید سیسمونی به ترکیه سفر کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

این سفر در حالی صورت گرفته است که قالیباف در جریان مناظره انتخاباتی سال ۹۶ به شدت از واردات سیسمونی و لباس بچه از خارج از کشور انتقاد کرده بود.

قالیباف در همان مناظره گفته بود: «وزیر آموزش و پرورش(دولت روحانی) می‌رود لباس بچه از ایتالیا می‌آورد، مردم شما فکر می‌کنید اقتصاد ما درست می‌شود، هرگز.»

او در همین مناظره‌ها مردم را به دو گروه «رانت‌خواران ۴ درصدی و گرفتاران ۹۶ درصدی» تقسیم کرده و خود را نماینده و مورد اطمینان ۹۶ درصدی‌ها خوانده بود.

بیشتر بخوانید:

در دوره شهرداری آقای قالیباف در تهران هم پرونده بزرگی موسوم به املاک نجومی مطرح شد که در آن قالیباف و یار دیرینش، عیسی شریفی متهم بودند که املاک و خانه‌های ارزشمند تهران را با ارقامی بسیار کمتر از نرخ روز به اطرافیانشان اهدا کرده‌اند.

او که خود را مدیری جهادی و از مریدان قاسم سلیمانی می‌داند، همچنین در فایل صوتی موسوم به «فایل سپاه» متهم شد که با کمک دوستانش در پروژه هلدینگ یاس به حیف و میل بیت المال پرداخته ‌است.

قالیباف چند روز قبل هم در واکنش به انتقادهای مردمی از پروژه پتروشیمی میانکاله به دفاع از طراحان و سازندگان این پروژه پرداخته‌ بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خرید سیسمونی نوه قالیباف از ترکیه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *