ظهور امام زمان قلابی ؛ فرد فرصت طلبی که خودش را امام زمان معرفی کرد!

ظهور امام زمان قلابی ، شخصی که با پوشیدن لباس روحانیت مدعی شده بود امام زمان(عج) است توسط سربازان گمنامبه سرعت دستگیر شد.

این پسر جوان مدعی می شود که امام زمان بوده و در 21 رمضان 1401 اعلام ظهور کرده است ولی کسی به حرف های او گوش نداده و بار دیگر مردم را به بیعت دعوت می کند. در ادامه با خبر دستگیری امام زمان قلابی همراه فیگار بمانید.

ظهور امام زمان قلابی

امام زمان قلابی

ظهور امام زمان قلابی
امام زمان قلابی, ظهور امام زمان

شخصی که روز گذشته با پوشیدن لباس روحانیت، از ویدئویی از خودش در فضای مجازی منتشر کرده و مدعی شده بود که امام زمان(عج) است، بازداشت شد. این فرد منحرف ادعای ظهور کرده و خواهان بیعت مردم با خود شده بود!

هرگاه فردى امامت را ادعا کند و بگوید من امام زمان موعودم و داراى مقام عصمت هستم، نخست باید از این فرد رفع شبهه شود تا شاید از طریق مذاکره مشکل او رفع گردد و به حقیقت برگردد. اگر بر ادعاى خود اصرار ورزید، در صورتى که ادعاى او ملازم با انکار نبوت باشد، محکوم به ارتداد است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ظهور امام زمان قلابی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *