آیت الله سید محمود ترابی دار فانی را وداع گفت ؛ او امام جمعه سابق دامغان بود

آیت الله سید محمود ترابی ، مؤسس مدرسه علی بن موسی الرضا (ع) قم، عضو شورای حوزه علمیه استان سمنان و امام جمعه اسبق دامغان دارفانی را وداع گفت.

آیت الله سید محمود ترابی، بامداد امروز پنجشنبه در سن 82 سالگی و در دامغان دارفانی را وداع گفت. در ادامه با خبر فوت آیت الله سید محمود ترابی همراه فیگار بمانید.

آیت الله سید محمود ترابی

آیت الله سید محمود ترابی درگذشت

آیت الله سید محمود ترابی
آیت الله سید محمود ترابی درگذشت, درگذشت آیت الله سید محمود ترابی

درگذشت آیت الله سید محمود ترابی

این روحانی وارسته در 22 تیر 1319 شمسی دیده به جهان گشود. وی فرزند مرحوم حجت الاسلام حاج آقا سید حسین ترابی است و پدرش در شمار عالمان دینی، واعظی مشهور و سرپرست و مدرس حوزه علمیه دامغان بود.

حجت‌الاسلام سید محمود ترابی، مؤسس مدرسه علی بن موسی‌الرضا (ع) قم، عضو شورای حوزه علمیه استان سمنان و امام جمعه اسبق دامغان بود. مراسم وداع با پیکر مرحوم ترابی امروز پنجشنبه از ساعت 16 تا 17 در مصلای امام خمینی دامغان برگزار و سپس پیکر این روحانی وارسته تا خانه ابدی‌اش واقع در آرامگاه بکیر ابن اعین بدرقه می‌شود. مراسم بزرگداشت این روحانی جلیل‌القدر دامغانی هم ساعت 21:30 در مسجد جامع و مصلای امام خمینی دامغان برگزار خواهد شد.

حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در پیامی در این آیین تجلیل از «آیت‌الله حاج سید محمود ترابی» به‌عنوان چهره مردمی و نام‌آشنای دامغان نام برد و گفت: ایشان از خاندانی اهل فضل و فقاهت و در زمره عالمان دینی و وعاظ مشهور با سوابقی طولانی در کسب فیض از محضر اساتید برجسته است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار  آیت الله سید محمود ترابی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *