سردار جهانبخش سمت فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی را بر عهده گرفت

حضور فرمانده کل انتظامی کشور، سردار سرتیپ دوم جهانبخش به عنوان فرمانده جدید انتظامی آذربایجان غربی معرفی و از زحمات سردار  خرم نیا فرمانده سابق نیز تقدیر شد.

با صدور حکمی از سوی سردار حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی کشور ، سردار سرتیپ دوم رحیم جهانبخش به عنوان فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی منصوب شد. در ادامه با خبر سردار جهانبخش همراه فیگار بمانید.

فرمانده جدید انتظامی آذربایجان غربی

سردار جهانبخش آذربایجان غربی

فرمانده جدید انتظامی آذربایجان غربی
سردار جهانبخش, سردار جهانبخش آذربایجان غربی

سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان آذربایجان

سردار سرتیپ حسین اشتری با بیان اینکه خط مقدم نیروی انتظامی در داخل شهرها و مرزها مقابله با اشرار است افزود: امروز آذربایجان غربی جزو امن ترین استان های کشور  و وجود امنیت با ثبات در منطقه، مرهون زحمات همه نیروهای مسلح و ایستادگی مردم است.

مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با حضور فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، مسئولان و مدیران ارشد استانی، فرماندهان ارشد نظامی در منطقه و جمعی از مسئولان در ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ارتباط با خداوند شرط نخست مدیریت موفق در حوزه های مختلف است، گفت: خدمت صادقانه در طول انجام مسئولیت و یاری خواستن از خداوند منان برای توفیق خدمت رسانی دو نکته دیگری است که موجب موفقیت در فعالیت های مدیریتی می شود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار  آیت الله سید محمود ترابی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *