جلف بازی پژمان جمشیدی با دو دختر جوان ؛ پژمان جمشیدی دستگیر شد!

جلف بازی پژمان جمشیدی ، در فیلم اخیرش با احمد مهرانفر و نازنین بیاتی ایفای نقش کرده که در سکانسی از این فیلم پژمان جمشیدی با دو دختر جوان است.

جلف بازی پژمان جمشیدی با دو دختر جوان در خیابان. در ادامه با خبر جلف بازی پژمان جمشیدی با دو دختر همراه فیگار بمانید

جلف بازی پژمان جمشیدی

جلف بازی پژمان جمشیدی در خیابان

جلف بازی پژمان جمشیدی
جلف بازی پژمان جمشیدی در خیابان, پژمان جمشیدی جلف بازی

پژمان جمشیدی جلف بازی

بازیکن سابق فوتبال که از سال 1390 وارد عرصه بازیگری شده؛ در سریال «زیرخاکی» ایفای نقش می کند، به تازگی در حال بازی در سری سوم این سریال است که به زودی در ایام عید این سریال از تلویزیون پخش خواهد شد، پژمان جمشیدی در بامداد بیستم اسفندماه میهمان تلفنی برنامه «سریالیست» بود، پژمان جمشیدی در این گفت و گوی تلفنی کمی صدایش گرفته بود و اظهار داشت که صدای گرفته اون به خاطر یکی از سکانس های هیجان انگیز در این سریال است.

پژمان جمشیدی این گونه عنوان کرد که سریال «زیرخاکی 3» یک سریال 14 قسمتی بوده و در ایام عید و ماه رمضان پخش خواهد شد. پژمان جمشیدی در سینما نیز فعالیت های مختلفی داشته است.پژمان جمشیدی اخیرا در فیلم سینمایی دینامیت نقش آفرینی کرده است.

بیشتر بخوانید :

او در این فیلم نقش متفاوت و گریم عجیبی را دارد که توانسته مخاطبان را به حیرت درآورد. همچنین او توانسته به خوبی از ایفای نقش آن برآید. در ادامه کلیپی از هنرنمایی پژمان جمشیدی در قسمت های مختلف این فیلم را ببینید.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جلف بازی پژمان جمشیدی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *