میزان طلاق در کدام پرنده بیشتر است ؛ سوالی عجیب از وحید شمسایی!

سوال عجیب مهران مدیری ، از وحید شمسایی در مسابقه جذاب دورهمی در شبکه نسیم ، و پاسخ جالب وحید شمسایی را در فیگار تماشا میکنید.

دورهمی نام یک مجموعه تلویزیونی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است که از 27 اسفند 1394 با تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی و هاشم رضایت در شبکه نسیم شروع به پخش کرد. در ادامه با خبر مهران مدیری وحید شمسایی همراه فیگار بمانید.

سوال عجیب مهران مدیری

سوال عجیب مهران مدیری دورهمی

سوال عجیب مهران مدیری
میزان طلاق در کدام پرنده بیشتر است, سوال عجیب مهران مدیری دورهمی

شب گذشته در برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری پخش شد که حواشی زیادی را به همراه داشت.

مهران مدیری از شرکت کننده برنامه پرسید میزان طلاق در کدام پرنده بیشتر است ؟ سوالی عجیب و غریب که با واکنش هایی در شبکه های اجتماعی همراه شد.

سوال عجیب مهران مدیری دورهمی

لینک دانلود ویدیو کیفیت 480

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سوال عجیب مهران مدیری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *