واکنش همتی به گران شدن ماکارونی ؛ از ماکارونی درس عبرت بگیرید!

واکنش همتی ، او چند ماه پیش گفته بود به دلیل فاصله زیاد قیمت دلار نیما با قیمت دلار 4200، حذف ارز ترجیحی بدون مطالعه و برنامه ممکن نیست و عوارض شدید دارد.

رئیس سابق کل بانک مرکزی در توئیتی به افزایش قیمت ماکارونی واکنش نشان داد. در ادامه با خبر همتی گران شدن ماکارونی همراه فیگار بمانید.

واکنش همتی

واکنش همتی به گران شدن ماکارونی

واکنش همتی
واکنش همتی به گران شدن ماکارونی, همتی ماکارونی

عبدالناصر همتی در توئیتی نوشت: 4 ماه پیش نوشتم به خاطر تاثیرات حذف ارز ترجیحی خصوصا بر دهک‌های پایین جامعه، حذف آن بایستی در چهارچوب یک تصمیم منسجم برای جبران آثار آن و همراه با تنویر افکار عمومی باشد. همتی افزود: باتوجه به تأثیر حذف ارز 4200 بر قیمت محصولاتی نظیر ماکارونی.. توجه به آن مطلب را مجدداً تأکید میکنم.

 

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار واکنش همتی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *