ساکت الهامی اخراج شد ؛ پشت پرده ماجرای اخراج مربی نساجی چیست ؟

ساکت الهامی اخراج شد ، حواشی به وجود آمده در رختکن نساجی باعث شد تا این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با ساکت الهامی، مربی نساجی بگیرد.

بعد از شکست ۲ بر صفر نساجی مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال اتفاقاتی در رختکن نساجی افتاد که در نهایت با تصمیم هیات مدیره باشگاه، ساکت الهامی از کار برکنار شد. در ادامه با خبر ساکت الهامی اخراج همراه فیگار بمانید.

ساکت الهامی اخراج شد

اخراج مربی نساجی

ساکت الهامی اخراج شد
اخراج مربی نساجی, مربی نساجی اخراج شد

مربی نساجی اخراج شد

باشگاه نساجی شب گذشته با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد؛ «بعد از رفتاری که ساکت الهامی پس از شکست 2 بر صفر نساجی مقابل مس رفسنجان در رختکن انجام داده، با وی قطع همکاری کرده‌اند.»، حال باید دید چه اتفاقی باعث شده است مدیران نساجی به این نتیجه برسند که با وجود کسب نتایج خوب و قهرمانی جام حذفی، سرمربی تیم‌شان را برکنار کنند.

به هر حال پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه، الهامی از هدایت نساجی کنار گذاشته شد و گزینه‌های مختلفی برای جانشینی او مطرح شده است. باید دید طی روزهای آینده چه کسی به عنوان سرمربی جدید روی نیمکت نساجی خواهد نشست.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ساکت الهامی اخراج شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *