آبی پوشان پایتخت قهرمان لیگ برتر شدند ؛ اعلام زمان جشن قهرمانی

قهرمانی استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ بیست و یکم با پیروزی ۲ بر یک مقابل فولاد و شکست پرسپولیس رده دومی مقابل سپاهان، قطعی شد.

مراسم جشن قهرمانی استقلال در هفته سی‌ام لیگ برتر برگزار خواهد شد. در ادامه با خبر قهرمانی استقلال همراه فیگار بمانید.

 قهرمانی استقلال

جشن قهرمانی استقلال

قهرمانی استقلال
استقلال قهرمان شد, قهرمانی استقلال

استقلال قهرمان شد

استقلال با فرهاد مجیدی شروع بسیار خوبی در رقابت‌های لیگ برتر داشت و اگرچه آنها در میانه نیمه فصل اول و هفته‌های اخیر در نزدیک به 10 مسابقه به تساوی رضایت دادند، اما عملکرد منسجمی که در خط دفاعی داشتند و تیزهوشی آنها در حملات سبب شد تا حالا با 63 امتیاز و بدون باخت در پایان هفته بیست و هفتم جای خودشان را در صدر جدول رده بندی محکم کرده باشند.

از سازمان لیگ فوتبال خبر می‌رسد که جشن قهرمانی آبی‌های پایتخت در آخرین دیدار خانگی این تیم یعنی بازی با نفت مسجد سلیمان در هفته سی‌ام لیگ برتر برگزار خواهد شد.

با این حال به دلیل این که با برگزاری زودهنگام جشن قهرمانی، از رسمیت مسابقات هفته‌های باقی‌مانده کاسته می‌شود و رقابت‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرد، تصمیم بر این شده که آخرین دیدار خانگی تیم قهرمان به عنوان زمان برگزاری جشن قهرمانی در نظر گرفته شود. به این ترتیب استقلالی‌ها قهرمانی در لیگ برتر را یکشنبه هشتم خرداد جشن خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قهرمانی استقلال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *