مرگ تلخ سه کودک و یک معلم ؛ دانش آموزان و معلمشان در سیستان و بلوچستان غرق شدند!!

غرق شدن در هوتک ، نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها از مرگ 4 نفر بر اثر غرق شدن داخل هوتک در دشتیاری چابهار خبرداد.

سال‌ها است که به دلیل کمبود آب در استان سیستان و بلوچستان مردم مجبور به کندن گودال‌هایی به نام هوتک برای جمع آوری آب باران شده‌اند. در ادامه با خبر غرق شدن دو کودک در هوتک همراه فیگار بمانید.

غرق شدن در هوتک

غرق شدن معلم در هوتک

غرق شدن در هوتک
غرق شدن معلم در هوتک, غرق شدن دانش آموزان در هوتک

غرق شدن دانش آموزان در هوتک

محمدکریم عزیزی در گفت و گو اظهار داشت: روز گذشته 2 دانش آموز به نام های مریم و رقیه هوت از روستای سلور بازار دشتیاری که برای تهیه آب به هوتک رفته بودند در داخل هوتک سقوط کرده و غرق شدند. معلم 30 ساله به نام یاسمین هوت برای نجات این 2 دانش آموز به داخل هوت می‌رود که وی نیز دچار غرق می شود و جان می بازد.

مهرداد آرام  گفت:حوالی ساعت ده صبح امروز مادری به اتفاق فرزندانش برای تفریح به حوالی هوتک در روستای سولوربازار یکی از روستا‌های منطقه شهرستان از توابع دشتیاری رفته بود که در لحظات آخری برای شستن دست وصورت وبرگشت به منزل دچار لیز خوردگی، می‌شوند.

مهرداد آرام در ادامه گفت: یاسمین حوت معلم فداکار این روستا برای نجات غرق شدگان دل به آب می‌زند ومادر ویکی از فرزندان را نجات می‌دهد ومجدد وارد آب می، شود که دونفردیگه را نجات دهد که متاسفانه نفس کم میارد وخودش هم غرق می‌شود.

او گفت:مریم و رقیه دودختر 6 و 8 ساله به همراه آموزگارروستا یاسمین حوت جان خود راازدست می‌دهند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار غرق شدن در هوتک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *