فاطمه قاسمی تنها بازمانده حادثه متروپل ؛ بیوگرافی فاطمه قاسمی + عکس

عکس منتشر شده از فاطمه قاسمی بازمانده حادثه متروپل آبادان در شبکه های اجتماعی با واکنش های زیادی مواجه شده و کاربران بسیاری جویای احوال او شدند.

فاطمه قاسمی که در جریال متروپل مصدوم شده بود بعد 18 روز ساعاتی پیش از بیمارستان ترخیص شد. در ادامه با خبر فاطمه قاسمی متروپل همراه فیگار بمانید.

فاطمه قاسمی بازمانده حادثه متروپل

فاطمه قاسمی بازمانده متروپل

فاطمه قاسمی بازمانده حادثه متروپل
فاطمه قاسمی متروپل, بیوگرافی فاطمه قاسمی

فاطمه قاسمی در داروخانه‌ی ساختمان متروپل کار میکرد و روزی که این اتفاق افتاد در آنجا مشغول به کار بود که خوشبختانه از طریق موبایل با پدرش صحبت کرده و نیرو‌های امدادگر بعد از شش ساعت توانستند او را از زیر آوار نجات دهند. وی از ناحیه‌ی مهره‌های کمر و کلیه دچار آسیب دیدگی شدید شد که به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.

تلاش مداوم و شبانه‌روزی پزشکان و کادر درمان بیمارستان گلستان اهواز، “فاطمه قاسمی خانقاه”، مصدوم حادثه ساختمان متروپل آبادان، با حال عمومی خوب از این بیمارستان مرخص شد.

بیوگرافی فاطمه قاسمی

فاطمه قاسمی بازمانده حادثه متروپل
فاطمه قاسمی بازمانده متروپل, فاطمه قاسمی متروپل

فاطمه قاسمی بازمانده حادثه فروریختن ساختمان متروپل متولد 15 دی 1377در آبادان و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی حقوق است. او یکی از بازماندگان حادثه متروپل آبادان است که حدود یک ماه در بیمارستان بستری بود. خانم قاسمی از شهریور 1400 در ساختمان متروپل مشغول به کار بود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فاطمه قاسمی بازمانده حادثه متروپل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *