ازدواج ساغر شکوری بازیگر سریال حوا + عکس های جنجالی و دیده نشده!

ساغر شکوری یکی از بازیگران معروف ایرانی متولد سال 1361 می باشد که خبر عروسی او منتشر شده است، در ادامه با بیوگرافی این هنرمند با ما همراه باشید.

ساغر شکوری بازیگر سریال دختران حوا است که عروسی خود را در خیابان های تهران برگزار کرد. در ادامه با خبر ساغر شکوری بازیگر همراه فیگار بمانید.

ساغر شکوری

عروسی ساغر شکوری

ساغر شکوری
عروسی ساغر شکوری, مراسم عروسی ساغر شکوری

مراسم عروسی ساغر شکوری

ساغر شکوری, بازیگر سینما, تئاتر و تلویزیون ایرانی در 19 خرداد 1361 درتهران متولد شد. او دانش آموخته رشته طراحی لباس می باشد و در این زمینه تخصص و مهارت زیادی دارد و مدرک خود را از دانشگاه هنر تهران اخذ کرده است.

وی فعالیت هنری خود را از سال 1386 آغاز کرده است اولین اثری که او در آن حضور پیدا کرد سریال «عمارت فرنگی» بود این سریال به کارگردانی محمدرضا ورزی تولید شد و خانم شکوری اولین تجربه بازیگری خود را این گونه رقم زد پس از آن نیز در سریال های دیگری حضور پیدا کرد. ساغر شکوری در اواخر خرداد 1401 با انتشار تصاویری از خود با لباس عروس در کنار همسرش وارد زندگی زناشویی شد

ساغر شکوری بازیگر سینما و تلویزیون تصاویری از مراسم عقد و عروسی خود که در بازار و خیابان های تهران گرفته شده منتشر کرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ساغر شکوری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *