امیر جدیدی عضو آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار شد + عکس

امیر جدیدی آکادمی اسکار ، او در کنار 397 چهره‌ سینمایی دیگر از جمله آنیا تیلور جوی، ریوسوکی هاماگوچی و جسی پلمونس به عضویت در آکادمی اسکار دعوت شد.

آکادمی اسکار 397 عضو جدید پذیرفت که امیر جدیدی بازیگر فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی هم از جمله آنهاست. در ادامه با خبر امیر جدیدی در آکادمی اسکار همراه فیگار بمانید.

امیر جدیدی آکادمی اسکار

امیر جدیدی عضو آکادمی اسکار

امیر جدیدی آکادمی اسکار
امیر جدیدی عضو آکادمی اسکار, امیر جدیدی در آکادمی اسکار

امیر جدیدی به آکادمی اسکار پیوست

397 نفر از بازیگران و دیگر دست اندرکاران دنیای سینما به عضویت در آکادمی اسکار دعوت شدند و نام امیر جدیدی بازیگر ایرانی که با بازی در فیلم قهرمان ساخته اصغر فرهادی به شهرت جهانی رسید نیز در این فهرست به چشم می‌خورد.

اگر همه دعوت شدگان امسال عضویت در آکادمی علوم و هنر‌های تصویری را بپذیرند تعداد کل اعضای آکادمی به 10665 نفر می‌رسد. از این میان ۹۸۸۵ نفر واجد شرایط رای دادن برای دور بعدی خواهند بود که نود و پنجمین دوره اسکار است و در 12 مارس 2023 برگزار می‌شود.

نام فیروزه خسروانی، مستندساز ایرانی فیلم «رادیوگرافی یک خانواده» هم در میان اعضای جدید آکادمی اسکار در شاخه مستند دیده می‌شود. از میان 397 نفر عضو جدید آکادمی اسکار، 44 درصد را زنان تشکیل می‌دهند و 37 درصد نیز افرادی از اقلیت‌های قومی و نژادی هستند. ضمن این که 50 درصد از اعضای جدید آکادمی از کشورهایی غیر از آمریکا انتخاب شده‌اند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار امیر جدیدی آکادمی اسکار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *