در تنیس ویمبلدون نادال کامبکی رویایی زد ؛ برد نادال در بازی نخست تنیس ویمبلدون

در تنیس ویمبلدون نادال با کامبکی رویایی شروع کرد. برد نادال در بازی نخست ویمبلدون با کامبک رویایی. در ادامه مطلب نادال تنیس ویمبلدون همراه فیگار باشید.

رافائل نادال تنیسور اسپانیایی توانست در نخستین بازی خود در ویمبلدون برابر فرانسیسکو سروندولو به پیروزی دست یابد.

تنیس ویمبلدون نادال

برد نادال در بازی نخست ویمبلدون با کامبک رویایی

نادال تنیس ویمبلدون
نادال تنیس ویمبلدون

دومین روز از مسابقات تنیس ویمبلدون در حالی پیگیری شد که رافائل نادال بخت ۲ قهرمانی در نخستین مسابقه خود مقابل فرانسیسکو سرندولو بازیکن بسیار جوان از آرژانتین قرار گرفت و ۳ بر یک پیروز شد. نادال ستاره تنیس جهان و دارنده ۲۲ عنوان قهرمانی گرنداسلم ست اول و دوم را با امتیازهای ۶ بر ۴ و ۶ بر ۳ پیروز شد اما در ست سوم نتیجه را با امتیاز ۶ بر ۳ واگذار کرد.

وی در ست چهارم در حالی که از حریف عقب بود اما بازگشت فوق‌العاده‌ای داشت و توانست با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری برسد. این مسابقه بیش از ۳ ساعت به طول انجامید. در دیگر مسابقات امشب نیک کرگیوس ۳ بر ۲ از سد جاب گذشت. دیوید گافین هم ۳ بر صفر آلبوت را شکست داد. روز گذشته نواک جوکوویچ مقابل حریف خود به پیروزی رسیده بود.

تنیس ویمبلدون نادال

نادال تنیس ویمبلدون
نادال تنیس ویمبلدون

نادال با این پیروزی توانست ۳۰۶ برد را در گرند اسلم‌ها کسب کند تا در کنار مارتینا ناورتیلووا در جایگاه چهارم تاریخ قرار بگیرد. راجر فدرر با ۳۶۹ پیروزی رکورددار این مسابقات است و سرینا ویلیامز و نواک جوکوویچ به‌ترتیب با ۳۶۵ و ۳۲۸ پیروزی در رتبه‌های بعدی قرار دارند. نادال که به دنبال سومین گرند اسلم متوالی خود است در مرحله دوم با ریچاردس برانکیس دیدار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تنیس ویمبلدون نادال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *