گومیس مهاجم فرانسوی به سپاهان نزدیک است! + عکس و گلهای گومیس

باشگاه سپاهان ایران مذاکراتی پیشرفته با گومیس مهاجم فرانسوی انجام داده است. یک خبرنگار عربستانی در توییتر خود مذاکره سپاهانی‌ها با گومیس را تایید کرد.

در حالی‌که بافتیمبی گومیس بازیکن ۳۶ ساله تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه با این تیم به‌مدت یک‌فصل دیگر قرارداد دارد ممکن است آن را فسخ کند و از گالا جدا شود. در ادامه با خبر گومیس سپاهان همراه فیگار بمانید.

گومیس مهاجم فرانسوی

گلهای گومیس

گومیس مهاجم فرانسوی
گومیس به سپاهان پیوست, گلهای گومیس, گومیس سپاهان

گومیس به سپاهان پیوست ؟

نواف‌الاسیوی، خبرنگار مشهور عربستانی در توییتر خود با اشاره به مذاکره سپاهان با مهاجم اسبق لیون و الهلال که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی فرانسه را دارد نوشته: «باشگاه سپاهان ایران مذاکراتی پیشرفته با گومیس مهاجم فرانسوی سابق الهلال انجام داده است.»

در این بین و در حالی‌که گومیس در تیررس باشگاه سپاهان قرار دارد او درخواستی یک میلیون دلاری طلب کرده ولی ممکن است توافقی میان گومیس و سپاهان حاصل و نهایی شود. گفتنی است چند رسانه از صبح از درخواست مالی گومیس خبر دادند اما هنوز مشخص نیست این مذاکره منتفی شده یا ادامه دارد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گومیس مهاجم فرانسوی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *