دولتمند خلف موسیقی‌دان در خندوانه قطعه «شاه پناهم بده» را اجرا کرد + [فیلم]

فیلم منتشر شده از اجرای قطعه زیبای «شاه پناهم بده» توسط دولتمند خلف در برنامه خندوانه به یکی از پربیننده ترین ویدیوهای مذهبی در اینستاگرام تبدیل شد.

این ویدیو بخشی از برنامه دوشنبه 27 تیر 1401 خندوانه با حضور دولتمند خلف خواننده مطرح تاجیک و پسرش است. در ادامه با خبر دولتمند خلف شاه پناهم بده همراه فیگار بمانید.

دولتمند خلف در برنامه خندوانه

دولتمند خلف خندوانه

دولتمند خلف در برنامه خندوانه
اجرای دولتمند خلف در برنامه خندوانه, دولتمند خلف خندوانه

اجرای دولتمند خلف در برنامه خندوانه

دولتمند خال اف متولد 26 اکتبر 1950 در تاجیکستان، خواننده و نوازنده است. تحصیل کرده کنسرواتورا موسیقی می باشد که بعنوان بزرگترین فلک سرای کشورش شناخته می شود و نشان طلایی کشور فرانسه را هم دارد. دولتمند خال زاده معروف به خالف (Davlatmand Kholov) روز 4 آبان 1329 در روستان داغستان از ناحیه شورآباد تاجیسکات در یک خانواده کشاورز و اهل فرهنگ بدنیا آمد.

فیلم اجرای قطعه شاه پناهم بده توسط دولتمند خلف در برنامه خندوانه

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دولتمند خلف در برنامه خندوانه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *