شکارچی که خودش شکار شد [+فیلم کامل شکار شدن شکارچی]

شکارچی که خودش شکار شد. پرنده‌ای که قصد داشت یک حشره را شکار کند خود شکار یک مار شد.. در ادامه مطلب شکار شدن خود شکارچی همراه فیگار باشید.

ویدئویی دیدنی از پرنده‌ای که طعمه خود را در نظر داشت و با حمله به سمت طعمه خود توسط یک مار که خود را استتار کرده بود شکار شد.

شکارچی که خودش شکار شد

فیلم کامل شکار شدن شکارچی

شکار شدن خود شکارچی, شکار شکارچی
شکار شدن خود شکارچی, شکار شکارچی

فیلم منتشر شده از تله عجیب یک مار برای شکار پرنده با عنوان «شکارچی که شکار شد» به یکی از پربیننده ترین ویدیوها در اینستاگرام تبدیل شد. در این ویدیو پرنده ای که طعمه خود را در نظر داشت و با حمله به سمت طعمه خود توسط یک مار که خودش را استتار کرده بود شکار شد. مشاهدهٔ استتار حیوانات در طبیعت همیشه برای انسان‌ها جذاب بوده است. حیوانات و جانوران مختلف طی صدها هزار سال با این شیوه توانسته‌اند خود از تهدید دشمنان حفظ کرده و امنیت را تجربه کنند.

تله عجیب مار برای شکار پرنده

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شکارچی که خودش شکار شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *