تقلید صدای جالب محمدرضا علیمردانی در خندوانه ؛ تقلید صدای 30 کاراکتر + [فیلم]

محمدرضا علیمردانی در برنامه خندوانه تقلید صدا زیبایی را انجام داد. بخش هایی از شخصیت های جالبی که او خلق می کند را در برنامه خندوانه خواهید دید.

بخشی از حضور محمدرضا علیمردانه در خندوانه دیشب را در ادامه مشاهده می کنید. در ادامه با خبر خندوانه محمدرضا علیمردانه همراه فیگار بمانید.

محمدرضا علیمردانی در برنامه خندوانه

محمدرضا علیمردانه در خندوانه

محمدرضا علیمردانی در برنامه خندوانه
حضور محمدرضا علیمردانی در خندوانه, محمدرضا علیمردانه در خندوانه

حضور محمدرضا علیمردانه در برنامه خندوانه

محمدرضا علیمردانی متولد 11 خرداد 1355 در تهران ، بازیگر و صداپیشه است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد می باشد که با صداپیشگی دیرین دیرین معروف شد و حالا در کنار اجرا ، کار خوانندگی نیز انجام می دهد. عنوان اولین فرزند در یک خانواده با 4 خواهر و یک برادر کوچکتر از خود رشد کرد اما خانواده اش مایل به ورودش به مسیر هنری بخصوص بازیگری نبودند.

بخشی از حضور محمدرضا علیمردانی در خندوانه دیشب را در ادامه مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار محمدرضا علیمردانی در برنامه خندوانه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *