جسد نوجوان غرق شده زرآبادی پس از ۲ هفته جستجو پیدا شد + [فیلم]

فیلم منتشر شده از صحبت های عدنان مطوری و همسرش پس از کشف جسد یاسین نهنگی زرآبادی از رودخانه رابچ زرآباد پس از ۱۲ روز بازتاب گسترده در اینستاگرام داشته است.

جسد کودک بلوچ زرآبادی، به نام یاسین نهنگی پس از ۱۲ روز مفقودی در رودخانه رابچ زرآباد کشف شد. در ادامه با خبر جسد یاسین زرآبادی همراه فیگار بمانید.

کشف جسد یاسین نهنگی زرآبادی

جسد یاسین زرآبادی

کشف جسد یاسین نهنگی زرآبادی
کشف جسد یاسین زرآبادی, جسد یاسین زرآبادی, جسد یاسین زرآبادی

کشف جسد یاسین زرآبادی

جسد یاسین نهنگی کودک مفقود شده اهل زرآباد، پس از گذشت ۱۲ روز با تلاش مردم محل و عدنان مطوری شهروند اهل آبادان در رودخانه رابچ کشف شد. یاسین نهنگی فرزند خیرمحمد و عضو تیم فوتبال آکادمی فرهاد چابهار، روز یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱، در رودخانه رابچ شهرستان زرآباد غرق و مفقود شده بود.

کوروش محمدی فرماندار زرآباد در این رابطه اظهارکرد: پیکر این نوجوان زرآبادی ساعتی قبل پیدا شد. وی خاطرنشان کرد: ما در جریان جستجوی پیکر این جوان شاهد همدلی کم‌نظیری از مردم منطقه بودیم و حتی از دیگر استان‌ها برای این جستجو در منطقه حضور پیدا کردند.

گفتنی است، عدنان مطوری شهروند آبادانی و همسرش به همراه سگ آموزش دیده خود که در کشف اجساد در حادثه فروریختن ساختمان متروپل آبادان مشارکت داشتند برای کشف جسد یاسین زرآبادی به این شهرستان آمدند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کشف جسد یاسین نهنگی زرآبادی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *