شرط ازدواج مریم مومن فاش شد + [عکس های خاص از مریم مومن]

مریم مومن در برنامه کودک شو از شرط ازدواج خود پرده برداشت که باعث تعجب همه شد و مصاحبه جذابی که در این برنامه داشت علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرد.

مریم مومن زمانی که پژمان بازغی مجری برنامه کودک شو سوالی درباره شرط ازدواج از او پرسید، پاسخ جالبی را داد. در ادامه با خبر مریم مومن در لباس عروس همراه فیگار بمانید.

مریم مومن در برنامه کودک شو

ازدواج مریم مومن

مریم مومن در برنامه کودک شو
شرط ازدواج مریم مومن, ازدواج مریم مومن, مریم مومن در لباس عروس

شرط ازدواج مریم مومن

شرط ازدواج مریم مومن, ازدواج مریم مومن, مریم مومن در لباس عروس, عکس های مریم مومن
شرط ازدواج مریم مومن, عکس های مریم مومن

مریم مومن در برنامه کودک شو اعلام کرد که تنها شرط ازدواجش را دوست داشتن است! این پاسخ برای همه باعث تعجب شد که چرا این خانم بازیگر مطرح سریال بانوی عمارت تنها شرطش برای ازدواج چنین چیزی است.

شرط ازدواج مریم مومن, ازدواج مریم مومن, مریم مومن در لباس عروس, عکس های مریم مومن
شرط ازدواج مریم مومن, ازدواج مریم مومن, عکس های مریم مومن

شاید می توان گفت چون مریم مومن بچه طلاق است می داند که عشق و دوست داشتن در زندگی اولویت اصلی ادامه یک زندگی موفق است. مریم مومن تاکنون ازدواج نکرده ولی در یکی از مصاحبه هایش گفته است که دلش برای یک فرد در زندگی اش قنج می رود.

شرط ازدواج مریم مومن, ازدواج مریم مومن, مریم مومن در لباس عروس, عکس های مریم مومن
عکس های مریم مومن

مریم مومن متولد 6 مرداد 1377 در اردبیل ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مریم مومن در برنامه کودک شو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


2 thoughts on “شرط ازدواج مریم مومن فاش شد + [عکس های خاص از مریم مومن]

  1. من جاسم عطلاوی فرزند شیخ حنطوش از عشیره ریشه دار و با اصالت عطلاوی متقاضی ازدواج با خانوم مومن هستم و قول میدهم خانم مومن عاشقم بشود بخدا من مردی مهربان و وفادار و خوش خنده و خوش اخلاق و عشیردار هستم.من تضمین می کنم مریم مومن با دیدم من عاشق بودن لطفاً به ایشان خبر بدهید که جاسم عاشقش شده.مژدگانی هم محفوظ هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *