درگیری هالک ایرانی با حریف قزاق ؛ کتک‌کاری دوباره هالک ایرانی با گوریل قزاق + [فیلم]

درگیری هالک ایرانی با حریف قزاق . درگیری جنجالی هالک ایرانی با حریف قزاق بسیار جنجالی شده است. در ادامه مطلب هالک ایرانی قزاق درگیری همراه فیگار باشید.ویدیویی از رویارویی و درگیری سجاد غریبی با حریف قزاقستانی‌اش درست بعد از وزن‌کشی مسابقه را ببینید.

درگیری هالک ایرانی با حریف قزاق

کتک‌کاری دوباره هالک ایرانی با گوریل قزاق + [فیلم]

هالک ایرانی قزاق درگیری
هالک ایرانی قزاق درگیری

ویدئویی جدید از سجاد غریبی در شبکه‌های مجازی منتشر شده است که غافلگیری هالک ایرانی مقابل رقیب قزاقش پیش از مسابقه فردا را تصویر کشیده است! مبارزه خونین سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی با گوریل قزاقستانی حریف قزاق در چارچوب مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) امشب یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۰ بامداد دوشنبه پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید

کتک‌کاری دوباره هالک ایرانی با گوریل قزاق + [فیلم]

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار درگیری هالک ایرانی با حریف قزاق سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنی.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *