نماهنگ جالب به مناسبت روز مباهله با صدای عبدالرضا هلالی + [فیلم]

نماهنگ سرود مباهله با مضمون روز مباهله و نزول آیه مباهله توسط گروه هیئت الرضا تهران و با صدای عبدالرضا هلالی تهیه و منتشر شده است.

حاج عبدالرضا هلالی مداح اهل بیت(ع) به مناسبت روز مباهله، نماهنگی به همت گروه رسانه هیأت الرضا(ع) منتشر کرد. در ادامه با خبر عبدالرضا هلالی مباهله همراه فیگار بمانید.

نماهنگ سرود مباهله

فیلم نماهنگ مباهله عبدالرضا هلالی

نماهنگ سرود مباهله
آیه مباهله عبدالرضا هلالی, فیلم نماهنگ مباهله عبدالرضا هلالی, عبدالرضا هلالی مباهله

آیه مباهله عبدالرضا هلالی

بیست و چهارم ذی الحجه در تقویم قمری، روز مباهله نامیده می‌شود. آیه تطهیر نیز در این روز بر پیامبر اسلام (ص) نازل شده است. روز مباهله در واقع به این معناست که دو نفر یا دو گروه که در یک مساله مهم دینی با یکدیگر اختلاف دارند در یک مکان جمع میشوند به درگاه خدواند با اصرار و تضرع یکدیگر را نفرین می کنند.

مباهله از رویدادهای صدر اسلام است که پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) در یک سو و مسیحیان نجران در سوی دیگر آماده مباهله یا نفرین طرف دروغگو شدند. در ادامه، نماهنگی را به مناسبت روز مباهله منتشر کرده‌ایم که میتوانید تماشا کنید.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نماهنگ سرود مباهله سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *